~Simelisa & Marina~ Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Skal arrangere ett utdrikkningslag til bestevenninna mi, men sliter med å finne passende slagord eller utrykk til å skrive bak på t-skjortene... Mange IDEER og tips mottaes med stoooor TAKK....
~Simelisa & Marina~ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2008 dytter... er litt desperat nå... :oP
Sivalur Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Hm. Selv ville jeg ikke gått for like t-skjorter med trykk på, men det er nå meg. Veldig vanskelig å finne på noe når man ikke aner noe som helst om venninna, eller gjengen som skal drikke henne ut?? Hadde det vært en av mine venninner kunne vi f.eks. brukt Stall-jentene, for en annen venninne kunne det passet med Singstar på henne og Singstar entourage på de andre... "Flyktet fra hønsegården" kanskje?
LINDA*** Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Tja... "Siste sjangse!" "Giftig!" "Jeg er like uskyldig som jeg ser ut til" "Lykkelig uvitende" "Liten, tøff og rå - ikke gift ennå" "Hjelp! Jeg blit drukket ut" "Jeg er alltid like tørst som i dag" "Gi meg en drink til" "Jeg gjør det ikke" "Like glad som jeg er full" "Full av gift" "Jeg er giftig!" Kanskje litt veeeel dårlige disse her men....
~Simelisa & Marina~ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 takk for gode tips og ideer, men ønsker gjerne flere... Hun jobber på en barneutstyrsbutikk som heter stjernen og er 24... Flere ideer ønskes i allefall...
~Simelisa & Marina~ Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2008 Dytter denne opp igjen jeg :oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå