Gå til innhold

en teit ting jeg lurer på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når de spiller inn en sit-com, f.eks. Friends... Disse folkene i bakgrunnen, f.eks, på kafeen der, de sitter liksom å prater med hverandre... Hvisker eller mimer de under innspillingen? De har jo selvsagt ikke mikrofoner, men det ville blitt mye summing om de pratet høyt alle sammen....

Gjør de det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...det har jeg aldrig tenkt på, men vet jo at de som spiller hovedrollene går med pitte små mikrofoner.

Så de rundt snakker vel lavt og så har de vel sånn teknologi nå at de kan fjerne bakgrunnsstøy føre de sender serien ut på tv.

ja, nå fikk jeg noe å tenke på....ler

Skrevet

har sett påp sånn derre bak senene program at statistene bare mimer, og etter det har jeg blitt helt opphengt i statistene av og til, tenker at hvor teite de må føle seg, hehe!

Noe som er enda morsommere er når det liksom skal være dans eller på et utested, og de som har hovedrollene prater er det jo en hel haug med mennesker som mimer at de snakker og danser uten musikk:-)

Så da er jeg rar sammen med deg HI, fasinerende med statister:-)

Skrevet

Ja, for det var akkurat det jeg tenkte, hvis det er slik at de miner, tenk hvor dum de må føle seg.. hehehe

Og så ser det jo ofte veeeldig naturlig ut... hehe :)

HI

Skrevet

lenge siden jeg har tenkt på dette nå, men nå gleder jeg meg til neste sit.kom jeg skal se, hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...