Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt ang. oppussing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp et barnerom til snuppa. På veggene er det strie oppe og panel nede. Blir det finest å male begge deler i lik farge eller å ha litt forskjellig farge?? Og har dere noen forslag til farger? Vil ha det lyst, det er det eneste jeg vet, ellers er jeg helt hjelpeløs når det gjelder slikt. :( Håper det er noen kreative sjeler som gidder å komme med forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke noe glad i brystpanel så hadde nok vurdert å fjerne den?! Eventuelt bare på en vegg hvor du kanskje kan tapeser med en eller annen barnetapet, og ellers male resten i en farge (hvit). Men synes det er vasnkelig da man ikke ser rommet.

Skrevet

Brystpanel er ikkje fint, og veldig nittitals, men det er praktisk i forhold til slitasje og små barn som tegner på veggen, riv i tapeten og småfuglane vite kva dei gjer. Eg ville derfor malt no, og heller fjerna panelen når barnet blir større. Eg ville brukt same farge, trur eg.

Skrevet

Personlig hadde jeg gått for en lys-lys farge både oppe og nede. Hvitt er faktisk finest syns jeg, men den kan jo brekkes i div nyanser. Men om jeg skulle male så hadde det enten blitt panel nede og malt oppe, eller begge deler i samme farge. Har sett forsøk på å ha to farger og det blir bare ikke bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...