Gå til innhold

til dere som har født før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merket dere at fødseln nærmet seg? Noen tegn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen falt ned, mange som la merke til det.. Men ikke meg.. :)

Skrevet

Ingen tegn! Var 8 dager over tiden når jeg våknet av en kneppe lyd i halv fem tiden. Rakk å gå på do før vannet fosset ut noen sekunder etter.

Skrevet

Våknet kl 04.00 om natten av at jeg hadde rier. Hadde slike små rier i godt over et døgn før vi reiste på sykehuset...

Skrevet

Våknet begge ganger med rier, den ene gangen våknet jeg av nedpress, hun satte seg ordentlig fast i bekken. Noe før fødsel på begge litt hormonaggresjon. Både å få energi og bli slapp kan og være tegn. Lykke til

Skrevet

slimproppen kom, og morningen etter kom riene. da var jeg 5 dager på overtid, så gikk jo konstant å lette etter tegn:)

Skrevet

Jeg sov hele natta igjennom to netter på rad:-) Natt til søndag og natt til mandag. Vannet gikk rett etter at jeg la meg natt til tirsdag.

Skjønte noe var på gang da jeg ikke hadde sovet ei natt sammenhengende siden starten av svangerskapet pga halsbrann, leggkramper, BL osv. Kroppen samlet energi;-) Sov ikke igjen før natt til torsdag, noen timer etter at Junior kom til - så trengte de to nettene!

Skrevet

Merket at magen sank i dagene på forhånd.

Fødsel 1 startet med at vannet gikk.

Fødsel 2 våknet jeg om natta av at vannet gikk.

Fødsel 3 startet med rier.

-ellers så kan jeg nevne at jeg har vært sinna som et fly de dagene jeg har født...hehe!

Skrevet

Vannet gikk natt til fredag. Men var ikke helt sikker, trodde jeg hadde tisset på meg....også var det 13 dager til termin. Ingen rier etter det. Reiste til føden, men da hadde vannet stoppet opp. Er helt sikker på at vannet gikk, fordi det var en liten blodstripe i vannet. De trodde den ytterste hinna hadde fått en brist.

På lørdag rant det og da ble jeg lagt inn. Fikk modningspiller da det ikke skjedde noe mer. På søndag ble jeg satt igjang med drypp, og lille gullet ble født:)

Er du usikker så ring føden:) Lykke til!

Skrevet

Ikke noen tegn her... startet med 5 cm åpning helt plutselig en natt. Kjente ikke riene før jeg hadde 8 cm åpning... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...