Gå til innhold

Litt urolig, hjelp! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 8 mnd har vært slapp og hatt litt feber i noen dager. Igår var han i fin form, men hadde hoste. Har vært veldig slapp og surteret i hele dag, vil bare ha pupp, ingenting annet og har sovet masse. Virker som han har ondt i kroppen og har fått pinex noen ganger. Men så her tidligere i dag at han var knallrød på halsen under kinnet etter han hadde ligget på fang, og begynte å hovne opp. Han lå med dette kinnet ned på brystet mitt. Dette gikk bort etter ei lite stund. Ser nå ikveld da jeg skiftet på han fordi han hadde bæsjet så var det slikt på nesten hele rompa og låret. Ser ut som ordentlige stikk nesten hvis dere skjønner, knallrødt, varm og masse hovne flekker. Kan det være feberutslett eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan han reagere på pinexen kanskje? Første gangen han har brukt det, bruker paracet til vanlig.. begynte å tenke litt rundt det..

Skrevet

Ville ringt legevakta umiddelbart.. Forklar til dem det du skriver her.. Har sittet å lest BAM blar, og det sto noe om sykdommer og symptomer.. Mener å ha lest noe lignende, men klarte ikke å finne det igjen...

Skrevet

Dro på legevakta en tur i halv 12 tiden. Stakkar måtte vekke lillegutt, han var så trøtt. Men det var bare elveblest. Allergisk reaksjon på virus. Så hadde han kjempesår hals stakkar. Vi alle har vært syk her hjemme, men akkurat det. men det var godt å få han sjekka. Han spydde ut hele legekontoret, stoler, gulv,s eg selv og meg, deilig. Og dette sto jeg å vaska opp selv mens lege forsvant inn til en annen pasient.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...