Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Så bra! Eg er så facinert av fenomenet tvillingar - de er heldige.
frøydis m/ 4 Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Godt å se at du ennå er her, syns jeg! Håper det går etter forholdene bra, og at du holder ut. Tålmodighet er en dyd :-)
Trollmora Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Nesten så jeg hører utålmodigheten banker helt hit hvor jeg bor ) Snart 14, snart 13, snart , snart, snart! Klæm
Urtete Skrevet 1. juli 2008 #8 Skrevet 1. juli 2008 Kuuuult nick, Phantomet! Håper du ruger noen dager til ennå! Hvordan går det, forresten? Tenker på deg og heier og heier og heier og heier!!!!:-) Klem klem!
phantomet Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. juli 2008 Hei Urtings... Jeg driver jo og vagger rundt... Som verdens kanskje minst tålmodige menneske, har denne graviditeten vært en utfordring... Men nå er vi snart i mål... Og jeg grugleder meg! Håper det står bra til med deg og dine, og at dere har en fin sommer...? Klem klem
Urtete Skrevet 1. juli 2008 #10 Skrevet 1. juli 2008 Jajjamenn, vi har det så fint som vi kan i sommeren i Trøndelag!:-) Den ene dagen har vi 28 grader og stekende sol, mens den neste kan by på 12 grader og regn... Sånn er det bare! Vi nyter godværsdagene når de dukker opp og tar på regntøy og sydvest når regnet øser ned... Men snart skal vi til sydens sol og varme i en uke. Det blir stas! Jentene har aldri vært sør for Danmark før, så dette blir riktig spennende. De har jo bare hørt om det forgjettede "Syden" fra andre barn... Så nå gleder vi oss til å få "sydenfletter" i håret, paraplydrikker, bading i basseng og i sjø og masse masse kos!:-)
Plutseliten :) Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Tenk 14 dager igjen..det hviner avgårde Takk for sist forresten,veldig koselig å se dere hos oss og få hilst på gutta. Vi gleder oss til den 9 juli,og avtalen Junior og jeg har, er kjøpt inn Håper du ikke smelter om dagen.... Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå