Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg kappkjørte med en bil med lillemor i baksete.... hadde ikke stor fart, godt under 80.... men det slo meg etterpå hva jeg hadde gjort... følr meg som verdens verste mamma!!!!
Winterlady Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Nå skjønner jeg ikke helt... kappkjørte med hvem da og hvordan da? Ved siden av hverandre på en vei?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Nei, mer som en forbikjøring... men dette var i et lite sentrum uten noen biler og uten noen innkommende veier.... det slo meg ikke før etterpå hva jeg hadde gjort... hadde jo aldri falt meg inn å gjøre det hvis det hadde vært til fare for noen, men det ble liksom en prinsippsak..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 hvor fort kjører du da på motorveien?? hehe
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Jo, jeg ser poenget ditt;) Men det var liksom faktorene rundt dette. at det faktisk var kappkjøring i sentrumliggende strøk:/
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 ja,men du sier og uten biler og innkommende veier.. regner med att du ikke hadde kjørt "svin", med masse biler etc.. så tok det ikke som råkjøring akkurat.. kjører forbi på "landeveier" nå og da jeg.. men er ikke grisesjåfør fordet..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 uff, nei det er sant... men så fortalte jeg det til ei jeg ble kjent med på bim treff da vi fødte og hun "dømte" dette ganske... jeg angret jo allerede, men hun er en slik som gjerne "slarver" litt. så må innrømme at jeg ble ganske usikker og trist etter den samtalen... trengte dette, at du ser på det på samme måte som meg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 innimellom så tar man litt korte "luker" i rundkjøringer, kjører på gult lys og sånt og vettu:) ikke noe fare fordet; så bare å slappe helt av...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #9 Skrevet 28. juni 2008 Noe korttekt og uansvarlig handling kanskje. Men det er du tydeligvis klar over, så da gjentar du sikkert ikke det. Man trenger noen vekkere iblant. De fleste har nok noen opplevelser av å være dårlig mor iblant, men det er det som gjør oss bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå