Gå til innhold

Går det an å bli fotogen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser helt idiot ut på bilder. Det er en sjeldenhet om det dukker opp et bilde der jeg ser noenlunde normal ut. Skikkelig irriterende. Anser med selv for å være en pen jente/dama (ja, innbilsk=)), men bildene av meg ser bare...ja. Kanskje jeg må bare bite i det sure eple å innfinne meg i at jeg ikke ser riktig klok ut=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha.. jeg har det på samme måte! fnis og fnis. det værste er at jeg VAR fotogen før.. nå ser jeg bare snål ut!!!

Skrevet

Ja det gjør jo det forsåvidt.. hehe.. Finn ut i speilet hjemme hvilke vinkler som kler deg best.. Hvordan du smiler penest..

Alle kan se pene ut på bilder.. Fotografen og vinklene det blir tatt i som avgjør.. ;p

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Me to!!!

Men, ejg har en helt utrolig stygg profil, og den får jeg ikke gjort så mye med :( Skal mye til før jeg blir fornøyd med bilder ja!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Mamma er sånn...hun ser jo grei ut til vanlig, men på bilder ser hun ut som en heks!:P Funnet ut at hun ser bedre ut når bildene er sort/hvite, og noen ganger er lyset veldig bra slik at hun ser ekstra fin ut!:-)

Skrevet

Jeg ser definitift best ut når man ikke har tid til å se nærme på alle feilene mine ;) tror neppe man kunne fått meg fotogen for alt i verden hehehe..

Skrevet

Godt å høre at det er flere av oss, selv om det hjelper lite.. Hehe.. Jeg velger å gjøre grimaser når folk skal ta bilde av meg, for da vet jeg hvordan bildene kommer til å se ut:-D

Skrevet

hihi... samme her... funnet ut at det er kameraene det er noe "gæren`t" med jeg;)

Skrevet

hehe..jeg er helt håpløs selv...var hos en flink fotograf å tok noen familiebider, der var jeg endelig "lik meg selv"....går fort rare ting med øya, munnen osv på bilder....ser teit ut..hehe...

Dyktig fotograf er løsninga....hun jeg var hos sa hvordan jeg skulle snu ansiktet og smile...hvor jeg skulle se, haka inn eller litt ut, osv osv...råååå flink..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...