Snabeltann Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Men har "bommet" litt denne måneden (praktiserer hoppe av i svingen, men gjør ikke noe om det går skeis, for å si det slik). I da har jeg fått skikkelig vondt i puppene. Fryser og har murringer i magen. Hvit utflod, mye også, siden i går.Tror jeg har IKM på onsdag. Har kun hatt en mensen etter å ha tatt ut hormonspiral. Bestilte lavpristesten fra nettet i dag, forventer den vel hjem i løpet av mandag. Er det for tiidlig å teste? sto de kunne spore 20 hcg, dobbelt så sensible som clear blue altså. Problemet er at jeg er invitert på fest i helgen. Og vet ikke om jeg skal tørre å drikke alkohol. De to små bommene har kommet noen dager før og noen dager etter når jeg tror jeg har hatt eggløsning, ikke akkurat på lissom..
Ladybug~N&E Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 jeg hadde ikke tatt sjansen. den bommen din før eggløsning kan leve i opptil 5 dager og gjøre stor "skade" her snakker vi 4dager før ikm. jeg testet positivt 4dager før ikm. hadde tatt en test på lørdag jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå