Gå til innhold

Alle som syns knipsing er barnemishandling signerer her. U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil kanskje ikke kalle det barnemishandling, blir feil ord for meg, men det er HELT uakseptabelt å knipse barn!!!

Skrevet

Enig i at det er uakseptabelt, men kan absolutt ikke kalle det barnemisshandling!

Barnemishandling er et stort ord, og et lite knips går ikke under den kategorien!

Hva skal man da kalle det de går gjennom de som blir banket opp, voldatt av sine fedrer/onkler osv om man kaller en så "enkel" ting som knipsing barnemishandling?

Uansett er jeg som sagt enig at det er uakseptabelt å knipse, og jeg ville aldri (og har heller aldri) knipset mine barn.

Skrevet

Ikke mishandling, men går med på at det er en uting.

Skrevet

Nei knipsing er ikke barnemishandling.

Det er ufin måte å behandle barna sine på, og dårlig oppdragelse, men å kalle det midhandling er å dra det for langt.

Jeg ble selv banket gul og blå titt som det var når jeg var liten, DET er mishandling.

Skrevet

Ikke mishandling nei, men fullstendig uakseptabelt. Har en venninne som gjør det med sin sønn, og jeg ser skrekken i øynene på han hver gang hun krummer fingrene for å knipse ham på nesa.

Skrevet

Syns ikke det er barnemishandling, men er helt uaksetabelt og en dårlig oppdragelses metode..

Skrevet

Knipsing...? Hva gjør man da, og hvorfor? Er det vanlig? Hørtes veldig rart ut..

Og selvsagt ikke greit, man skal ikke lære at oppførsel får "straff" i form av fysiske konsekvenser, uansett hvor liten smerten er.

Skrevet

er uegna å behandle ungene sine med fysisk og psykisk frustrasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...