nettigull og Lenora lille.. Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Kan det være blærekatar eller ..? Lillemor har i den siste uken hatt en litt sur lukt på urin sin og i de to siste dagene har det vært veldig lette tisse-bleier for å si det sånn..er litt redd for at det skal feilb henne noe.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2008 dytter litt jeg.. håper på svar..
Ladybug~N&E Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 får hun nok å drikke??? gi henne vann utenom måltidene. er fontanellen nedsunket? det er et tydelig tegn på væskemangel. vi også hadde det sånn en periode men det rettet seg etter at han fikk mer å drikke. er jo spesielt viktig nå som det er varmt.
Labambie Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Bruker du bare Libero bleier eller? Jeg løp til legen jeg vettu,når snuppa lukta litt sterkt urin i noen dager.. Og han sa at noen barns urin kan reagere på bleiematerialet. Så det går an å prøve bytte eventuelt? Han sa også at barn som har blærekatarr har som regel veldig vondt og det vil merkes på annet enn bleia... :-D
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 fontanellen den er fin den og hun spiser godt, men kanskje jeg skal prøve å bytte bleie merke, bruker nå libero. kanskje ta å begynne med pampers. er det flere som har opplevd at det nyttet å bytte merke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå