Gå til innhold

Hvor i Norge ville du IKKE bodd og hvorfor??

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lenger nord enn Trondhjem, pga været og sola.

Eller er det kun Odda som taler meg i mot. Og bygder uten eller med bare en butikk

Skrevet

Samtlige kommuner med under 25 000 innbyggere. Alt under er helt uaktuelt.

Skrevet

Tror det er lettere å ramse opp hvor jeg KUNNE ha bodd, for det er fryktelig mange steder jeg aldri kunne tenke meg å bo!

Kunne godt bodd i Trondheim tror jeg, eller i nærheten av Kristiansand, men thats it hehe :)

Er veldig mange steder som er kjempe fine å besøke da! Men bo der? aldri i verden..

Skrevet

Kunne ikke bodd i en by med mindre enn 500,000 innbyggere...

Så med andre ord, alle steder unntatt Oslo..

Skrevet

Utenfor Oslo.

Fordi det er for lite.

Skrevet

Ikke i Oslo, for jeg liker ikke Oslo...

Skrevet

Steder nord for her vi bor nå (tromsø) og bygder som er mer enn 30 min i bil unna en by.

Ikke lenger nord fordi jeg hater mørketid, snø og mangel på ordentlig sommer og ikke bygda fordi jeg er oppvokst i by og takler ikke bygdetrollet..

Skrevet

Bygder som ikke er store nok til å ha et sentrum med litt "bykvalitet" + Oslo.

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Oslo, vil jeg tro.

Kunne jeg valgt, ville jeg bodd i en liten bygd med masse natur - helst mye skog, elsker skogen.

Bodde i Ulvik i Hardanger, og på vår/sommer/høst må dette være fineste bygden i Norge.

Men ikke så lett å flytte på seg, da...

Skrevet

Narvik. Har bodd der og det skjedde omentrent ingenting der og folk var veldig vanskelig å komme inn på. Vanskelig å bli kjent med nye folk. Kunne ikke tenkt meg å bo i Oslo igjen, for stort og stressende.

Skrevet

kan egentlig bo overalt så lenge jeg har plass til hestene mine,og hunden min hjemme på gården:))

Skrevet

Sunnmøre; Stavanger og Hedmark, ellers kunne jeg ikke ha bodd i Nord-Norge. Ville blitt deprimert av mørket og kulden i Nord.

Skrevet

Nord for Trondheim, egentlig, men jeg vet at på et eller annet tidspunkt på jeg finne meg i å bo i Tromsø noen år - når sambo får for mye hjemlengsel. Elsker Tromsø, men hater mørket, og den lange vinteren.

Ellers kunne jeg aldri bodd i Oslo over lengre tid, men kunne kanskje likt meg i Bergen... eller Stavanger

Skrevet

Oslo Trondheim, bergen, Tromsø, Bodø, Stavanger, ..... ALLE byer i norges alnd! Kunne overhodet ikke tenke meg å bosette meg i en by!!! Har bodd i 3 år i en liten by mens jeg gikk på "gymnaset" som vi kalte den gangen på -80 tallet.

Nå bor jeg i en lita bygd langt mot nord. ca 10 husstander her og 16 km til butikk, post, jobb osv. Stortrives! Bare å spenne skia på seg utfor studøren vinterstid, eller ta sekken på ryggen og labbe til skogs sommerstid! 2 km til barnehagen og 3892 meter til skolen. Ble målt da eldstedattern skulle begynne på skole og vi måtte krangle om buss! Den gangen var grensen 4 km for å få gratis buss..

Skrevet

Narvik og Oslo får aldri meg som innbygger. Heller ikke andre byer og tettsteder. Men om jeg måtte bo i en by hadde det blitt Trondheim eller Harstad, og kun for en kort periode.

Skrevet

Bergen fordi jeg er drittlei.

Trondheim, takler ikke dialekten.

Nord-norge, altfor kaldt.

Rundt Kristiansand, takler ikke dialekten + altfor mange kristne!

Skrevet

Ikke midt i Oslo heller, eller i Odda nei!

Skrevet

Kunne aldri bodd nord i Norge. Har bodd i en liten by( 40 000 innbyggere) hele livet mitt å kunne aldri tenkt meg det igjen. Har bodd 1 år i Oslo nå å trives kjempegodt å kunne ikke tenkte meg å bodd annent sted. Har også bodd i Bærum, kan hende det er der jeg ender opp hvis jeg noen gang skal finne på å flytte ut av Oslo.

Skrevet

Ville ikke bodd lenger nord enn Oslo. (Er for kaldt for meg).

Har bodd mange steder, men der jeg har trivdes best var Oslo og Kråkerøy. Kunne muligens til nød bodd på Jeløya.

I følge legen min burde jeg vel egentlig flyttet ut av dette landet og sydover til varmere strøk pga. sykdom.

Skrevet

Ikke Oslo, Bergen, Kristiansand eller lagt oppe i nord (nord for Trondheim).

Ville heller ikke bodd midt i en by, samme hvilken by det var. Liker meg best i landlige strøk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...