Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hva slags jobb har dere, og hvilke arbeidsoppgaver? Jeg har klart å jobbe fullt til nå - er 29 uker på vei, og sitter i resepsjon med diverse arbeidsoppgaver - ordne møterom, kontorarbeid +++ regner med å bli sykemeldt etter ferien da det er mye stress på jobb. Hadde kanskje trodd jeg skulle klare å jobbe fullt helt til siste uka, men det ser jeg nå ikke lar seg gjøre. Derfor lurer jeg litt på de som klarer å jobbe fullt hele veien. Jeg har forresten en jente på 2 1/2 år som krever sitt hjemme =0)
*Stjernesmell* Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er lærer og holdt ut til siste slutt! Veldig fornøyd med det oppi all prøveretting og karaktersetting.... Godt å være ferdig med det! Lykke til!
Vilde08 Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er 28+2. Jobber fremdeles fult å regner med å klare dette til jeg går ut i perm 30. august. Har heller ikke noen ferie å se frem til i sommer da jeg og sambo brukte opp alle ferieukene våre i januar og februar. Dro på backpacking i Asia etter at vi fant ut at vi skulle bli foreldre:0) Jeg jobber på et treningssenter som Personlig trener, kostholdsveileder og instruktør. Jeg styrer mye dagene mine selv, i den forstand at jeg selv gjør avtaler med kundene mine. Men dette har jo sine fordeler og ulemper.... Er jo stort sett på bena dagen lang og er på sett å vis "pålagt" å trene 5 dager i uka:0) Men formen er som sagt fin den selv om jeg selvfølgeli må ta visse hensyn!
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Jobber i en cafè, så er på beina 9 til 17. Vært 50% sykemeldt, og noen uker 100% sykemeldt, men er nå tilbake 100% på jobb.Er i min 31 uke Det går jo bra, men er vel tvilsomt om jeg klarer meg helt til slutten. Har ikke følelse igjen i beina etter en hel dag på jobb, kjedelig at jobben er det eneste jeg orker i løpet av en dag:)
togutter-08og10 Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Jeg jobbet fullt ut uke 34, de tre siste ukene før permisjonen startet (i dag) jobbet jeg 3 dager i uka..
Pingpling Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Perm om en uke og jobber fulltid. Vært litt sliten, men nå ser jeg jeg klarer meg fram til mål Har en jobb som ikke er fysisk krevende, men mange baller i luften og mye stress så hadde nok ikke klart det hvis formen var hakket verre.
Kjærlighet <3 Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Jeg jobber på et lager, driver med mottak,utleveringer,bestillinger og fakturering..stort sett.. Jobber full tid, er 32+4 i dag. Har vært sykemeldt tidligere men det er pga ekstrem svangerskapskvalme og følgende sykehusinnleggelse... Har itillegg tatt eksamen i norsk (studiekompetansen). har to barn fra før på 2 år og 3,5 år. Går ut i ferie om en uke, og deretter er det kun to dager på jobb før permisjonen begynner. Regner med at det skal gå bra:-)
peanut Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Jeg jobber 100% som førskolelærer i barnehage 3-6års avdeling og har holdt ut hele veien...det er jeg veldig glad og fornøyd med. Jeg er 34+2 nå...begynner med ferie nå og er veldig glad for det.
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Jobber fullt og vel så det som sjukepleiar på psykiatrisk avdeling. Har fast 66% nattevakter og resten dag- og seinvakter. Formen er upåklagelig så satsar på å holde heilt ut. Føler meg veldig heldig som har muligheten til å fungere ;o) Har ingen ungar frå før, så styrer fritida mi sjølv!
Netta80 Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Jeg jobber som sykepleier på sykehus. Er i min 34 uke nå. Har jobbet hele tiden og synes det går veldig fint. Merker det begynner å bli litt tyngre nå om dagen, men har et mål om å gå helt ut. Er ikke lite stolt av meg selv at jeg fortsatt er i jobb, er motivert til å gjøre en innsats siste tiden nå =)
pifi med tre nurk Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Jeg er i uke 30 i dag. Jobber full tid på kontor, med saksbehandling. Det er mye som skjer og endel stress og jeg får ulidelig vondt i rygge og bekkenet etter en arb. dag.. men har klart å holde meg unna sykmedling foreløpig. Har ikke noe ferie i sommer, så planen er å jobbe helt til perm den 15. august, men vi får se hvordan det går ..
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 Dere er flinke damer/jenter!!!! Jeg hadde min siste dag på jobb i dag før ferien, og det ser ut som jeg skal klare å jobbe fullt fram til vikaren min kan overta for fullt. Da er det kun noen uker til permisjon, så da har jeg klart målet mitt føler jeg! Men jobbet litt mindre nå denne uka, kun 80% da jeg var ulidelig sliten og tårene trillet for ingenting =)
*bubbs* Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Jeg jobber full stilling + vakttillegg. Det blir ca 120% tilsammen. Jeg kunne blitt fritatt for vakt de siste 3 mnd, men det utgjør jo en del penger tapt (mye passiv arbeidstid der jeg kun får betalt for utrykkning).. Stort sett har det gått bra, men når jeg har utrykkning på vakt om natten må jeg innrømme at jeg banner litt for meg selv. Hehe.. Jeg går ut i ordinær permisjon nå neste uke.
Lille-My,75 Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Jeg jobber på kontor hvor dagen stort sett består av å gå fra møte til møte. Innemellom har jeg hjemmekontordager hvor jeg stort sett sitter stille ved PC'en og jobber. Er i uke 29 nå, og ser for meg at jeg skal klare å være i jobb helt ut. Skal ha 3 uker ferie i juli, så alt i alt er det vel igjen ca. 5-6 uker på jobb før jeg går i permisjon. Har få plager, utover at jeg har vondt i bekkenet når jeg har gått, får hjertebank innemellom og har blitt veldig tungpustet. Så jeg satser på å jobbe :-)
koseputa Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 Jeg jobber som sykepleier i hjemmesykepleien, har jobbet 100% fram til uke 34, er nå sykemeldt 50% de siste tre ukene før permisjonen starter. Jeg var veldig motivert og trodde jeg skulle klare å jobbe fullt hele veien ut, men jeg har vært så fryktelig sliten de siste ukene, og hadde ingen energi igjen etter jobb..Men er veldig glad for at det har gått så greit så lenge, har jo vært kjempeheldig som har kunnet være i jobb, ventetiden går ialfall litt fortere:) Men nå ser jeg veldig fram til permisjon, blir fort sliten og trøtt, søvnen blir jo stadig avbrutt av hyppige dobesøk:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå