Gå til innhold

Herregud herregud HERREGUUUD!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått sånn ettervekst i håret og skulle farge det, og trodde jeg hadde kjøpt samme hårfarge som sist. Da ble det fint blondt, med mørkere striper i.

Jaha, nå når jeg skulle skylle ut fargen så jeg jo at det var HELT FEIL!!! Heregud, sitter nå med neongult hår, og en hodeskalle blek som en albino...

*griiiiiiiiiiiiiiiiiin*

Sambo kommer ikke hjem før mandag, så jeg har ikke mulighet til å gå til frisøren før det...

Er det muuulig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.. He, he. Sorry at jeg ler. Godt det er kjølig ute, så kan du i det minste bruke lue.... uten at folk lurer for mye :)

Skrevet

hehehehe høres lækkert ut:) Men seriøst kan du ikke ha med ungen til frisøren?

Skrevet

Ha ha ha, unnskyld at jeg ler, jeg ser det bare for meg :o)

Skjønner at det er en meget fortvilet situasjon for deg men....

Blir kanskje en inne-helg på deg ;o)

Skrevet

æsj....kjipt...har du en hatt??? ;-))) du bør få det farga i en kald blond nyanse...

Skrevet

jeg måtte bare le når jeg leste det der... men uff så kjedelig. nå tenker jeg det er ei som skal gå med lue eller noe fram til mandag..

Skrevet

Hehehehehehehe! Sorry at jeg ler, men ....det samme skjedde med meg i dag!!!=) Skulle ha noen uskyldige striper i etterveksten, men med feil farge. Så håret mitt er gullfarget!!! Skylde seg selv, siden jeg ikke har tålmodighet til å vente på frisørtime...Men frisørtime blir det uansett=)

Skrevet

En 1-åring og en 2-åring hos frisøren? Hehe... Tror ikke jeg hadde vært så veldig velkommen tilbake for å si det sånn...;)

Skrevet

Ooops, har hatt mange slike tilfeller på salongen som deg..Få hjelp til å finne deg en cendre farget minicolor eller glansvsk.Altså en grå-blå kald farge.Gjerne en beige tone med noen av disse tonene i.Det demper og nøytraliserer fargen.Aller helst skulle du fått prof. hjelp, men går det ikke så går det ikke.lykke til!

Skrevet

Takk, det skal jeg prøve på! Kan ikke gå sånn til mandag=(

Skrevet

Hahaha, jeg må bare le, det er så komisk når sånt skjer........med andre, hehe... !

En venninne av meg ba en frisørlærling om å farge håret hennes med blonde og røde striper, og hun endte opp med å se ut som en fotballdrakt på håret! Brede knallrøde striper mellom noen blekede felter -etterhvert trakk rødfargen ut i det hvite håret, og hun ble lakserosa over det hele. Kosta noen tusen å rette det opp gitt... :)

Skrevet

Hehehe, en venninne av meg gjorde akkurat det samme som deg i går!

Skulle spise lunjs med henne, men siden hun måtte ha hastetime hos frisøren, så ble det sen lunsj på meg;-)

Men hun ble knallfin da fsøren hadde rettet opp i katastrofen;-) Enkelte ting overlater man til de profesjonelle!

Skrevet

hehehehe hatt med ungene mye til frisøren jeg da:) Sikkert derfor de selv elsker å klippe seg hos frisøren. Jeg må derimot dele opp klipp og farge... begge deler samme dagen går ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...