Gizom81 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Skjønner lite her! Sluttet å amme i februar og nå siver det litt klar veske i fra begge brystene... Begynte nå da jeg tok av meg bh for å skifte til pysj... Noen som har opplevd dette?
Dotten Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Har ikke opplevd det selv, men har lest om folk her inne som har klart å presse ut, ev. opplevd en liten lekkasje flere år etter at de sluttet å amme.... Er nok ikke helt unormalt! Har du prøvd å Goggle for å se om du kan finne noe om det?
Dotten Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Google heter det vel Kan også være sykdom, men siden du ganske nettopp har ammet, trenger du nok ikke være bekymret for det! Snakk ev. med helsestasjonen eller din faslege!
Gizom81 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Takk for tips men vet ikke helt hva jeg skal bruke som søke ord da? La ut samme tråd på skravle siden, der fikk jeg svar fra en som sa at hun opplevet det da hun var gravid med andre mann, he he så hun har jo satt tankene i sving hos meg kan du tro... Uff, skulle ønske man ikke han seg spånn opp i sympomer!!!
malle mamma Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 jeg har en datter på snart 4 og det er jo år og da siden eg sluttet og amme, men av og til hender det eg kan skvise ut en dråpe eller to. Har aldri tenkt så mye over det, håper ikke det kan være farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå