Gå til innhold

4 mnd og sov 14 timer uten mat i natt, er det for lenge ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har godt sove hjerte da og har fra ca 6 uker sovet 10-11 timer pr natt uten nattmat. Han har også fra 6 uker bare hatt 5 måltider i døgnet.

Han er en fornøyd og rund liten krabat. 4 mnd og 7,5 kg :-D Får kun pupp men på kvelden etter ammingen får han en flaske mme.

Det hender jeg gir han smokken på natten, han sover på eget rom.

Men tilbake til overskriften, 14 timer er vel veldig lenge !!! burde jeg våkne han før? Han blir lagt i 7 tiden. Vi har ferie nå og har ingen vekkerklokke på så da våknet vi ikke før 9 i morges. Han er ikke så kjempe sulten når han våkner heller. Skjønner rett og slett ikke hvordan han får i seg næring , men det gjør han tydligvis :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI det var lenge!! Om det er FOR lenge har jeg ingen formening om.. Har aldri hatt akkurat det problemet, da minien i dette huset spiser minst to ganger om natten... :P

Måtte bare kommentere det likevel, selv om jeg ikke kan hjelpe deg.. :)

Skrevet

Håper da ikke det, tulla mi er 3 mnd og har de siste 3-4 ukene sovet 14 timer hver natt :) Deilig! Og hu er hvertfall frisk og fin og smiler dagen lang :)

Skrevet

Hehe, må ærlig inrømme at jeg blir en smule misunnelig her jeg sitter å vet at hun våkner snart å skal ha mat.. :) Heldiggriser!! ;-D

Skrevet

Heisann:=) jeg syns det var lenge....kansje for lenge.Får ikke du melkespreng?etter 14 timer:=)

Skrevet

Så lenge han legger fint på seg og melkeproduksjonen din er ok, er vel alt i orden, tenker jeg!

Heldiggris du som har soveunge :-)

Skrevet

Jeg har prematur, men lar likevel snuppa sove så lenge hun vil. Om natten nå (hun er 3 mnd) så sover hun ofte 8-9 timer og det lar jeg henne få lov til. Hun veier nå over 4 kg og legger på seg, så da ser jeg ikke noe problem med det.

Skrevet

Åå det var godt å høre. jeg har ikke melkespreng. Var selvfølgelig mer sprengt da jeg våknet etter han hadde sovet 14 timer enn nåe han sover 11-12 timer.

Han er jo fornøyd så da er det vel ikke noe problem :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...