Jente89 ♥ Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 vi skal kjøre laaaangt i sommer, åsså har jeg fått ansvaret for pakkelista, og alt som har med bestilling av ditt å datt, samboern sa han bare skulle sette seg i bilen å kjøre.. hehe (sånn fungerer det her hjemme) Syns det er helt greit jeg, men så var det det derre med at vi må huske alt, det er ikke bestandig så lett. Hva bare MÅ jeg huske når vi skal sitte i bil i 8-10timer (eller mer)
Jente89 ♥ Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Intensity er høygravid *gulp* det der med DVD spiller har jeg hørt gjør susen, tror vi må ha to sjermer, en til snuppa og en til meg.. HAHAHA !
SOMMER :) Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Kommer jo an på hvor gamle unger du har. Men jeg tenker tørkepapir! :-) Ellers noen gode cd'er med musikk til alles glede. Med det mener jeg helst ikke bare barnemusikk. Det kan bli veldig slitsomt for voksne. Små barn kan jo like "voksenmusikk" også :-) Noen leker som egner seg i bil er greit. Da vi var på bilferie sist (12 timer) med en på 1 år og en på 5 hadde vi ikke med så mye. Men solskjerming kan jo absolutt være en fordel. Kanskje ikke så mye hjelp. Men jeg mener man ikke nødvendigvis trenger så mye stæsj... :-)
SOMMER :) Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Nok drikke er forresten noe man MÅ ha. Evt flere små drikkepauser hvis det er varmt :-) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå