Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

det gjelder min sønn på 2 år.har er 84 cm og veier 11.6 kilo som jeg synes er lite i forhold til hva han spiser.helt siden han ble født bæsjer han minst 3 ganger daglig(litt mer de første 2 månedene).han er veldig glad i mat(spiser bare vegetar mat)og spiser gode porsjoner til alle måltidene.men han drikker bare et glass melk om dagen.ellers er han en ganske aktiv gutt.for tiden er han veldig krevende...veldig bestemt.kan bli skikkelig sint.Det som er lure på er hvorfor bæsjer han etter hvert måltid?hva kan jeg gjøre så at han legger litt mer på seg?jeg synes han får lite næring til tross for at han spiser godt nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns ikke han virker som han er for tynn. datteren min er ca samme sizen... hun er like gammel...

det kan ikke være pga at han er vegeterianer at han bæsjer mye? at han får i seg for mye grønnsaker og frukt eller noe? har hørt at det er veldig avførende.. har ikke peiling altså.....

ville snakket med helsestasjonen jeg

Skrevet

Guttungen vår var 11.6 kilo og 91cm.Var slank sa hs,men så lenge han spiste godt så var det bare sånn han var.

Skrevet

min gutt på snart 3 (september) var 12 kg og 90 cm i januar. No er han blitt 13 kg.. Jeg synst det er for lite, han fryser lett for han ikke har så mye fett på kroppen. Fikk beskjed at han trengte ikke bli mindre men måtte legge på seg...

Skrevet

jeg tror ikke at at han bæsjer for mye siden han er vegeterianer....men jeg kan godt snakke med helsesøster.det er bare at han ser så tynn ut.....

Skrevet

jenta mi er 2 år og 2 mnd...ca 86 cm å i underkant av 11 kilo...å hun ser helt perfekt ut. unger er forskjellige. så lenge hn er fonøyd å spiser greit er det vel ikke noe å tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...