Gå til innhold

noen som har kanin her???


Anbefalte innlegg

Skrevet

kom over vårt lille kjæledyr idag,med en gedigen klump i baken.fikk først panikk..men fikk vasket henne å sett nærmere på det.var nok bare avføring som hadde samlet seg opp.noen som har vert ute for dette??kan en evt barbere dem litt??sjikkeli ekkelt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klypp forsiktig i klumpen, eller bruk slik barbermaskin til hårklypp. Husk at huda er elastisk og det kan vere lett å komme borti. Men det er nok bra for kanina å få det vekk:) Du kan kanskje prøve å vaske den, eller "bade" den(hell vatn over med kopp i balje/badekar)? Du får kjøpt shampo på dyrebutikk til dette:) Mi kanin elskar dette:)

 

Slikt skjer ofte når dei går over til grøntfòr om våren/sommaren:) Dei blir lett litt lause i magen med ein gang. Det brukar å gå over.

Skrevet

flott!!!jeg lot henne sitte i grønnsåpevann....gjor sin nytte det;) stakkars liten så fælt det var...men takk for svar...var redd hun var blitt alvorlig syk..hun er 4år og har aldri opplevd lignende......

Skrevet

en ting skjekk kloa

ein hua vårres blir sån viss klørene er for lange og ikke får vasket seg ornklig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...