Gå til innhold

Siden vi snakker om dyreparker..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere noen gang skal på kjøretur/ferietur til sverige så må dere besøke

 

jarvzoo!!

 

www.jarvzoo.se

 

Det er en helt utrolig fantastisk flott park. En lang lang tre-bro som går gjennom hele skogen og du går forbi både bjørn og andre spennende dyr i store store uteområder!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Sverige ligger det? Ble ikke veldig klok av kartet :o)

Skrevet

Da må jeg tilføye at skal dere noen sinne til Tampa må dere besøke Bush Garden.

Dyrepark og fornøyelsepark i en perfekt mix :o)

Skrevet

der har jeg vært, helt ok..men er ikke så glad i "vanlige" dyreparker der isbjørn går rundt på betong hele dagen osv!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...