(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Om dere noen gang skal på kjøretur/ferietur til sverige så må dere besøke jarvzoo!! www.jarvzoo.se Det er en helt utrolig fantastisk flott park. En lang lang tre-bro som går gjennom hele skogen og du går forbi både bjørn og andre spennende dyr i store store uteområder!!
~sjiraff~ Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hvor i Sverige ligger det? Ble ikke veldig klok av kartet )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Ligger i nærheten av Ljusdal.. se på dette kartet http://www.eurocampings.net/no/europa/sverige/g%E4vleborg/ljusdals-camping-106947/#
It's all about me Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Da må jeg tilføye at skal dere noen sinne til Tampa må dere besøke Bush Garden. Dyrepark og fornøyelsepark i en perfekt mix )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 der har jeg vært, helt ok..men er ikke så glad i "vanlige" dyreparker der isbjørn går rundt på betong hele dagen osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå