Gå til innhold

til dere som gir barnet mme......?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye spiste din unge når den var 2 uker gammel? hadde dere malte estrakt oppi? eller brukte dere noe annet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

da drakk han ca 120 til hvert måltid. Begynte ikke med malt så tidlig, siden behovet ikke var der...

Skrevet

Hei.

 

Min snupp drikker nå en mellom 60-110 ml til hvert måltid. Er oppe i ca 8 måltider pr dag, og det varierer ganske mye hvor mye hun drikker. Spiser alt fra hver 4. til annenhver time.

 

Hun blir litt hard i magen, så bruker maltekstrakt av og til, men holder det mest i sjakk med 2,5 ml duphalac om morgenen (og ved behov 2,5 ml til om kvelden). Snakk med barnelegen om han syns det er ok at du gir duphalac, jeg fikk det anbefalt av barnelegen hos oss.

Skrevet

helsesøsteren min anbefalte duphalac her også men jordmoren min anbefalte malte estrakt. er ikke så lett å vite hva man skal forholde seg til;)

Skrevet

Det er ikke noe "farlig" å gi begge deler, for å prøve seg fram og se hva som passer barnet best. Det verste som skjer er at magen blir "for" løs :o)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

da drakk hun ca 50 ml per måltid, 8 ganger i døgnet, men hun var dysmatur og spiste dermed mindre enn andre, gikk på matingsprogram...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...