Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 kan det gjøre det vanskeligere for spiren å feste seg? er glad i kaffe så vanskelig å begrense kaffeinntaket:) (Alt man skal bekymre seg for)
Gizom81 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Dette lurer jeg også på! Men med førstemann smakte kaffe ÆSJ før testen slo ut positivt! Så bra er det nok ikke for spira!
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Tror man kan begrense seg litt. Men små mengder kaffe er visst ikke så ille. 1-2 kopper daglig er nok helt ok.
09-nurk? Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg mener å ha lest at koffein øker faren for spontanabort. Synd da, for jeg er så fryktelig glad i kaffe... Prøver å være veldig bevisst på inntaket, og trapper ned nå mens jeg venter på å bli gravid Vet imidlertid ikke om det gjør det vanskeligere for spiren å feste seg sånn i utgangspunktet...?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Dette lurer jeg også på... Bør jeg begrense kaffeinntaket i prøveperioden for å ha større sjanse for at spiren skal feste seg?
Gjest Skrevet 29. juni 2008 #6 Skrevet 29. juni 2008 har prøvd å drikke litt koffeinfri noen dager nå, ikke helt det samme men det går
3barnsmor? Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 Ha litt melk i kaffen og begrens den til maks 3-4 om om dagen så går det nok bra.
Søskenspire i oktober Skrevet 29. juni 2008 #8 Skrevet 29. juni 2008 Samme her, jeg har melk i og begrenser til 3-4 om dagen. Jeg så undersøkelsen om at koffein øker sannsynligheten for spontanabort (da jeg har hatt en er jeg litt bekymret), men det står i mg koffein per dag; hvem måler opp mengde koffein i koppen sin??? Spurte fastlegen min om det, hun sa at de ikke har hørt noe om dette og anbefaler et normalt inntak. Smaker det godt nyt det, om ikke la det være. Jeg har veldig lyst på, men sjeldent at jeg drikker opp koppen )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. juni 2008 #9 Skrevet 29. juni 2008 Jeg pleier bare å kjøpe kaffe ute.. Mokka eller latte.. Og drikker maks en slik om dagen.. Ikke hver dag jeg drikker det heller, så da går det vel greit.. Og drikker mindre cola/pepsi nå også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå