Gå til innhold

Jeg jobber i barnevernet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortjener jeg gave ved sakens ende?

Bare lurer for jeg jobber også med noe veldig viktig - nemlig barnets beste!

Dette var for å sette det på spissen, men jammen er vi mange som gjør en viktig jobb for ivaretakelsen av liv og helse for både store og små.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er poenget her?

Skrevet

Har du ikke lest barnehagetrådene?

Skrevet

Ja, det er jobben din, men du syntes vel det er hyggelig å få en oppmerksomhet ved endt oppdrag hvis noen syntes du har gjort en god jobb? Jeg syntes det er veldig hyggelig å få en vinflaske eller en konfekteske som julehilsen fra mine nærmeste og største kunder (er kundebehandler), det viser at de setter pris på samarbeidet og den jobben jeg har gjort.

Skrevet

Du jobber vel med bedrifter...?

Sikkert ikke småbarnsfamilier..

Skrevet

Svarer det samme her som i den andre tråden; synes alle fortjener en oppmerksomhet på jobben av og til, uansett hva de jobber med, og det inkluderer både barnehageansatte og ansatte i barnevernet. Vi får hilsen fra jobben til jul, påske og sommer. Er kjempekoselig det.

Skrevet

Ja, selvfølgelig dere, oppmerksomheten er helt sikkert god å få, og jeg vet da det. Men jeg fikk meg liksom en tankevekker her, over hvor mange (stort sett underbetalte) i samfunnet vårt som faktisk gjør en formidabel viktig jobb, som oftest med de svakeste blant oss. Jeg blir bare så oppgitt over hvor lite det egentlig settes pris på den jobben vi gjør, generelt sett.

HI

Skrevet

"Du jobber vel med bedrifter...?

Sikkert ikke småbarnsfamilier.. "

Hva så? Det er jobben min, var det som var poenget mitt, jeg får en hyggelig oppmerksomhet selv om jeg bare har gjort jobben min, samme gjelder for deg og barnehageansatte og alle andre. Enten man jobber med barn eller bedrifter. Alle gjør jo bare jobben sin, men noen får en ekstra oppmerksomhet for god jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...