Løvemor77 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Var hos jordmor denne uka og ble nokså overrasket da jeg hadde gått NED i vekt siden sist! Trodde dette var den o store vokseperioden?? Jeg spiser sunt, tar tran og vitaminer, drikker masse vann og skjønner ikke hva jeg gjør gærent. Har fått en urinveisinfeksjon da, og jordmor mente det var årsaken. Blodtrykket var helt fint, og babyen har det bra, så da er det vel ingen grunn til bekymring. Men blir jo bekymret for at jeg gjør ett eller annet galt. Er også helt utmattet for tiden og har null overskudd. Må planlegge dagen min nøye for å få gjort noe som helst, og likevel får jeg bare gjort en brøkdel fordi jeg bruker så himla lang tid på hvert minste gjøremål. Gikk en kort spasertur til min manns jobb her om dagen og var så totalt utslått da jeg kom frem at jeg sovnet på kontoret hans. Lå og sov i to timer og hadde nok sovet lenger om han ikke hadde vekket meg og lurt på om jeg ville bli med hjem...... *pinlig* Skal det være slik??? Jeg ser jo andre høygravide som oser av overskudd, trener og er aktive, og jeg hadde liksom en idé om at slik skulle jeg også være. Men jeg orker ikke...
På vei igjen? Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Mangler du jern? Har du testet jernlagrene dine og hemoglobin?
Løvemor77 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Hmmm.... Der sa du noe. Skal be om å få sjekket det når jeg er hos legen neste gang. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå