Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har nemlig et utrolig koselig hus til salgs, 30 minutter fra Oslo, stor dobbeltgarasje, umiddelbar nærhet til strand, skog, skole, buss, stor hage - i det hele tatt. Si ifra hvis dere vil ha linken:-)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Spørs hvilken retning det er;-) Vi har lett etter hus i et halvt år nå,men enten er det for dyrt ellers er det så mye å ta tak i at vi ikke orker tanken på å begynne med å pusse opp.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Sør-øst for Oslo, nærmere bestemt Ytre Enebakk. Halvtime med bil til Oslo, buss, 15 minuutter til Ski (vi pleier å handle der). Huset selges for ca 2.2 millioner, litt overfladisk oppussing - hovedsaklig maling og nytt gulv i stue, men helt fin standard (synes jeg da.., hi-hi) Skal finne link, salgsoppgaven er ikke ferdig, kommer om en ukes tid.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Blir feil retning for oss,hvis det ikke følger med jobb da;-)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13963930&sid=xz6cbanK2DJ186323&WT.svl=Link
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Det var kjempefint og koselig! hadde definitivt bydd på det hvis det lå her i nærheten;-) Blir sikkert ikke vanskelig å få solgt.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Håper ikke det blir vanskelig, litt skjelvent marked for tida - blir mye nerver av dette, altså - puh! Men det ordner seg nok:-)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Vi har vært på veldig mange visninger og har inntrykk av at slike eneboliger går ganske greit unna så lenge ikke taksten er satt for høyt.Her har ene meglerfirmaet oppdaget at ved å senke taksten litt får de flere på visning og husene vi har bydd på har hittil gått over takst.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 jasså er det der du sitter å dibber? fint hus du hadde da:)
Stavangerdamen Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 Hei. Nå er ikke jeg så godt kjent med boligmarkedet i og rundt Oslo da, men i fht boligprisene her, så synes jeg virkelig man fikk mye for pengene!! Såg ut som det var stor tomt? Hvorfor flytte da når dere har så koselig hus?
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 Ja - huset er gammelt og trenger litt overfladisk oppussing, men i grunnen trives vi veldig godt her. Saken er at vi plutselig har fått litt mer penger mellom hendene, og har råd til å kjøpe noe helt nytt og i en større prisklasse, og da gjør vi gjerne det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå