Gå til innhold

Flere som ble satt tilbake på ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

evt. hvor mange dager? ble satt tilbake 10 dager jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble satt tilbake to dager. Ikke stress med det, de fleste får endret terminen sin etter UL.

Skrevet

Ble satt 10 dager tilbake på Ul med førstemann. Var kjempeskeptisk, da det betydde at jeg hadde hatt positiv test 4 dager etter unnfangelse av barnet:-)- Er veldig lav selv så jeg tenkte at det kanskje var en feilkilde... datteren min ble født 8 dager før den terminen sykehuset satt.

er spent denne gangen, da jeg ikke fikk pos mens test før etter en uke etter IKM denne gangen. UL da jeg var 11 uker på vei viste bare 9+6, og vitale organer var ikke formet slik at ungen kunne være så gammel som 11 uker mente legen. Så denne gangen er jeg forberedt på å bli satt minst 10 dager tilbake igjen.

Skrevet

Har blitt flyttet 4 dager,fra 25.okt til 29 okt.

Det går fint med så få dager..

Ble flytta 4 dager forrige gang også, fra 8mai til 12.mai,og fødte 12.mai.

Skrevet

Jepp en hel uke, så blir snart julaften om de skal flytte mer på den:(

Men skal tilbake for å ta ny, var bare 16uker ifølge jordmora, så kunne ikke sette termin ennå.. Men da får jeg en ny, helt gratis om noen uker:)

Skrevet

Flyttet 9 dager bakover jeg også, noget skeptisk til det, men men. Tenker som så at det er greit å forberede seg på den datoen også kanskje snuppa kommer litt før :) Det er vel aldri dumt når man er stor og tung ;)

Skrevet

Jepp jepp.. Ble flyttet fra 29 september til 16 oktober :-( Over to uker dessverre..

Skrevet

Ble flytta en hel mnd, Slå den!!

Skrevet

Jeg ble flyttet frem 2 dager, noe som er helt meningsløst, så jeg skjønner ikke så mye av den gitt.

Skrevet

Jeg ble flytta 3 dager, fra 30.november til 3.desember! Heldigvis hjemme til julaften likevel:)

Skrevet

Denne gangen ble jeg flyttet akkurat ei uke fra 7. okt til 14. okt. Sist ble jeg flyttet fra 30. sept til 1. okt (en hel dag) - Junior kom 27. september:-) Satser på at minsten også kommer før ultralydterminen. Har på følelsen av at han kommer nærmere menstermin enn ULtermin:-)

Skrevet

Jeg ble satt to dager tilbake fra lege termin. Tre dager tilbake fra min egen termin. Har jo ikke noe å si egentlig med så få dager, men jeg skal ha planlagt k.snitt, og da er jeg redd for at det skal bli for nære min termin og fødselen skal starte av seg selv. Men skal på kontroll på sykehuset i uke 36 og bestemme dato for k.snitt da.

Skrevet

3 uker her ca. så det ble en del, hehe.. Så om noen ble satt tilbake noen dager har jo ikke så mye å si. Men tenker ikke så mye over det nå lengre. Nå er jeg 26+0 og tiden går fort;)

Skrevet

sist så fikk jeg samme ul-termin som jeg hadde regnet ut på babyverden:) Men gutten kom allikevel 10 dager før. Skal på ultralyd 22.juli og er kjempespent, har regnet ut terminen til 22.desember.

Skrevet

Ble satt tilbake 2 dgr fra 18 november til 20 november...

Skrevet

Var på ultralyd når jeg var 13+2 og jeg ble satt så langt tilbake som 11+3 dager.. Dette tar jeg med en klype salt da de andre jeg har vært hos frem til nå er veldig enig om hvor langt jeg er.

Legen innrømmet at det var vanskelig å få en helt korrekt bilde av banet så venter til august, da får jeg endelig svar.

Skrevet

skal dere på vekst kontroll?

Skrevet

Ikke som jeg vet om. Men skal på ny ultralyd i uke 30 ca. Dette fordi morkaka lå for langt nede på ordinær UL, og de vil skjekke om dette har fiksa seg..;)

Skrevet

Denne gangen ble jeg satt 10 dager tilbake. Er selv ikke helt enig i dette, men hun kommer når hun kommer uansett:)

Skal tilbake til ul i uke 28 for diskusjon ang keiser snitt så da får vi se om det er noen forandringer da..

Med sønnen min ble jeg satt fram 5 dager, vannet gikk på ul terminen, og han ble født morgenen etter:)

Skrevet

Ble satt ti dager tilbake fra menstermin, fem dager fra tidlig UL. :(

Skrevet

ble satt tilbake 15 dager.. får se hva de sier på den nye ul den 21/7...

Skrevet

Jeg ble satt tilbake 14 dager =( kjipt!!

Skrevet

Ble satt tilbake 9 dager forrige gang, men fødte 4 dager før menstermin, altså 13 dager før ultralydtermin. Denne gangen er jeg satt tilbake 4 dager, så det blir spennende å se:) De kommer når de vil likevel;)

Skrevet

med første mann så ble jeg satt tilbake 3 dager... men han kom 3 uker før da;)

Har ikke vært på ul enda med nr to.. ;)*spent*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...