Propellmamma til 2 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Gutten min har vært lite interessert i pupp de siste månedene (han er nå 8,5 mnd). Da han var 7 mnd hadde han bl.a. full stopp. Men etter hvert begynte han å ville ha om morgenen, så det har vi gjort siden. Men nå har jeg plutselig ikke noe melk lenger. Han legger seg klar når han får komme ut av senga si om morgenen, men etter å ha prøvd litt begynner han å gråte tårer i ren skuffelse :-( Og som om ikke det er nok, har han begynt å ville ha om kvelden også. Samme skuffelsen da også... Noen som har klart å "få tilbake" melken, og evt hvordan? Har også tenkt litt på å bare la det forsvinne, så glemmer han det nok snart. Skal begynne å jobbe 1.sept... men er så usikker, det er jo så kos.
Minnie Mom Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hvis du vil beholde melka, må du legge han til og amme oftere eller pumpe deg ofte. Da vil du kunne øke produksjonen. Gutten min mistet også interessen for pupp da han var 7 mnd og jeg gav opp etter en uke, hadde prøvd alt for å få han til å die, men han ville ikke. Syntes det var litt trist, så denne gangen skal jeg ikke gi meg hvis tulla begynner å krangle... ) Du får gjøre en innsats med amming og pumping hvis du vil fortsette å amme..
Propellmamma til 2 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Ja, det er litt trist siden det er siste babyen :-( Ga egentlig opp da han var rundt 7 mnd siden han beit meg hver gang jeg prøvde... Får vurdere om jeg skal gå til innkjøp av pumpe da, siden han ikke vil ta puppen i løpet av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå