Gjest det spirer og gror Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 jeg klarer IKKE å finne ei vogn jeg liker... noen som har erfaringer å dele? jeg har sett på simo duo vogn og emmaljunga duo, pga store fine bager.. men blir ikke fortrolig med dem.. finnes det andre typer vogner med store, gode bager??
It's all about me Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 TFK og Bugaboo er begge gode vogner og er blant vognenen med de største og beste baggene.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 JEg har Simo kombi o har ikke angra et sekund. Brukte bagen til snuppa var 9 måneder, fra januar til oktober.
Gjest det spirer og gror Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 hvilken TFK da? hva heter den mer?
Gjest det spirer og gror Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 jeg synes simo vognene er veldig fine, hadde egentlig bestemt meg for den, men nå når jeg faktisk skal kjøpe den, ble jeg så usikker... :-S
mamman til to gutter Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg synes behovet for store bager er oppskrytt... Dvs jeg ville ikke valgt en vogn med en bitte liten bag heller, men så lenge de ikke er veldig små, så er det ikke noe problem. Det viktige er å ha en vogn hvor man kan legge sportsdelen helt ned og i de fleste vogner da, ligger babyen like lunt som i en bag, spesielt hvis det er vinter når man må bytte over til sportsdelen for da ligger barna uansett i pose i tillegg. Vi har hatt brio happy som er en duovogn og vært veldig fornøyd med den. Jeg synes den er litt nettere enn hvertfall simovognene, har ikke sett så nøye på emmaljunga, så vet ikke i forhold til den. Happyvogna finns med to forskjellige understell, vi har hatt compact som blir litt mindre når man slår vogna sammen og har vært fornøyde med det. Kjenner andre som har hatt det andre understellet som er litt lettere og de har vært fornøyd med det...
Gjest det spirer og gror Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 jo, jo.. men var j**li uheldig med bagen til førstemann, å sida da har jeg angra på at jeg ikke kjøpte vogn med større bag. trenger jo ikke å være SÅ gedigen liksom.. men synes baggene i simo duo og emmaljunga duo og også basson roma/parma er kjempegode... men resten av vogna skal jo også "se ut" =))
mamman til to gutter Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Derfor happyvogna er så flott, ikke for stor vogn og ikke for liten bag;-) Gå inn på nettsiden til brio, så ser du hvor flott den er, finns i mange fine farger også! Og så kan du til og med har forskjellige farger på bagdelen og sportsdelen for alt byttes ut.
*Minnie Mus* Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 basson vognene er kjempefine synes jeg. Stor romslig bag og har ofte vært best i test. Dessuten er den billigere enn mange andre. Men det blir jo smak og behag.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Signerer mamman til lille nurket. Har også brio happy og er kjempefornøyd! Kommer kanskje litt an på når på året babyen er født da, vi har januarbaby og fikk derfor god plass til vinterposen da lille var liten, og han har fremdeles plass selv om han har blitt "stor" gutt på 66 cm. Hehe. Vi har det vanlige understellet og er kjempefornøyd med det, synes det var mye bedre fjæring i det enn det kompakte. I tillegg er det skikkelige dekk på den. Vi stod mellom emmaljunga og brio når vi kjøpte, men syntes emmaljungaen ble alt for stor og "klumpete". Har ikke angret på valget hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå