Gå til innhold

Jeg skremte babyen min i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, har så dårlig samvittighet. Jeg holdt på å rydde på kjøkkenet i dag da jeg slo hodet i hjørnet av kjøkkenskapet så det sang! Uten å tenke meg om så brølte jeg rett i luften fordi det gjorde så innmari vondt. Den lille jenta mi på 9 mnd som satt på gulvet ble livredd stakkars og begynte å gråte. Stakkars liten, ikke noe gøy å se mammaen sin brøle sånn og i hele dag har jeg gått med dårlig samvittighet når jeg tenker på det lille fjeset hennes og hvordan hun skvatt. Jeg løftet henne opp og trøstet henne selvfølgelig umiddelbart og hun sluttet å gråte med en gang nesten, men likevel synes jeg det er ekkelt...har jeg skadet henne ved å skremme henne slik? Jeg mente det jo ikke, lyden bare kom ut fordi det gjorde så vondt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du har ikke skadet henne. Det skal heldigvis mye mer til!

Skrevet

Takk blond! Godt å høre det. Skal ikke være så ubetenksom igjen...

Skrevet

9 mnd gammel? Og du har klart å skjerme henne for alt av uforutsigbarhet frem til nå? Jøss...

Skrevet

Kjære deg, det vil komme mange episoder til hvor du slår deg, er sint eller lignende. Barn tåler det. Er noen annet om du hyler og skriker hver dag. Er ikke det minste å ha dårlig samvittighet for. Slo foten min noe helt for j.... i stad jeg og, og ropte høyt. Jenta mi på 2,5 år skvatt sikkert litt hun og, men hun så at jeg slo meg og konstanterte bare at mamma hadda aua i foten :-)

Skrevet

sier meg enig med kama her:o) hehe...

Skrevet

Dette kan KaMa mye om. Der hjemme er skriking like vanlig som snakking...

Skrevet

Og like vel så slenger ikke mamma dritt om pappa på nettet.. Rart det der.

Skal du krangle så kan du vel pelle deg inn på kranglesiden? Eller er det så vanselig for deg å få med deg den skriftlige infoen som står øverst her når du kommer inn?

Skrevet

Jeg er ikke så kjedelig at jeg følger alle regler vet du ;-)

Og du trenger jo ikke slenge drit på nettet når du kan gjøre det direkte til ham foran ungene dine!

Skrevet

Jo, det er sant det at har jeg noe å formidle til min samboer så klarer jeg å gjøre det til ham og ikke ørten utenforstående.

At du trenger å slenge drit i det hele tatt er bare tragisk.

Har du veldig behov for å få profilen din slettet igjen?

Med like mye tilhørende drama?

Skrevet

Meg? Hvorfor det? Nå må du ikke være så dramaqueen!

Skrevet

Hei KaMa! Selvsagt har jeg ikke skånet ungen min for alle uforutsigbarheter i 9 mnd, vi lever et helt normalt liv med lyder, besøk, musikk og aktiviteter og snuppa har vært med på masse forskjellig. Selvsagt hender det at det skjer uventede ting, som f.eks at man mister noe i gulvet el lign. Jenta mi er overhodet ikke skvetten, tvert i mot. Men akkurat det å stå å rope på den måten jeg gjorde foran et lite barn er ikke noe jeg er stolt av og jeg så at hun ble redd da det skjedde. Det ga meg en dårlig følelse, derfor skrev jeg et innlegg om det.

Skrevet

Jeg har alltid vært vant til at mamma brøler noe helt sinnsykt når hun får vondt, men enda hender det jeg kvepper til, hehe...

Kan aldri tenke meg at datteren din har tatt noe skade av at du brølte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...