Gå til innhold

Andre som har opplevd veeldig mye soving på barn i 17 mnd's alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først begynte han med å sove i 5 timer på lurene sine, og dette gikk absolutt ikke utover nattesøvnen. Om natta sov han fra 19-20 tiden, til halv åtte om morran sånn ca.

Idag sovnet han sittende i sofan rett før han pleier å legge seg (på dagtid) og jeg løftet han inn i senga.. Vet ikke hvorfor, men han våknet etter "bare" 3 timer. Og da var han heelt umulius-trøtt når vi spiste middag, så klokka 17 var det bare å få lagt han. Og da sovna han for natta...!

Kan det være en vokseperiode? Eller hva skjer?? Han er i suupert humør resten av dagen, og han får masse frisk luft da vi har vært ute 3 ganger i dag. Er vi bare inne en dag, er han like trøtt.. Jeg syns bare det er så mye. Får ikke i han så mye mat, da han er litt matlei akkurat nå, men i dag har han spist litt grøt, en skive, og halvparten av den middagen han pleier. Og masse jordbær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa her er like gammel som pjokken din, og ikke merka noe til det nei. Hørtes deilig ut, he-he... Har aldri sovet mer enn 1 time på dagtid ho da,og ca 12 timer på natta. Men 5 timers lur høres jo helt vilt ut. Ville tatt noen pblodprøver jeg tror jeg...ikke for å skremme altså, men for å ha sjekka det opp liksom. Kan jo ha lavt bl.sukker eller noe...

Men høres jo rart ut det og siden han er i farta når han er våken.

Skrevet

Ja, det er jo deilig også, men noen dager føler jeg jeg får sett han så lite :) Føler ikke han har lavt blodsukker heller, for han er liksom suuupervill når han er våken! Hyper, glad og utforskende, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...