Trønderbærta Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jenten min blir 6 år på mandag, og vi skal feire i helga med familien min og samboeren sin familie. (Vi har henne annenhver uke...) Så fikk jeg en komentar på om ikke faren hennes fikk komme! Jeg har ikke lyst til det, vi har ingen konflikter eller noe da, men jeg føler at han har ingenting hjemme hos meg å gjøre, og vil rett å slett ikke ha han der, og han har heller ikke spurt. Rekner også med at han skal ha et selskap på mandag ettermiddag med sin familie (han bruker å ha det). Er jeg frekk om jeg ikke ber han komme??
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Så lenge han skal ha selskap for jenta deres, synes jeg ikke det er frekt å ikke be faren. Men, hadde sett på hvordan vi hadde pleid å gjøre det. Om han ikke har blitt bedt før, og det ikke føles naturlig, ser jeg ingen grunn til at dere skal føle at dere "må" be han
Trønderbærta Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Har ikke bedt han før, så det føles ikke naturlig. Og han har alltid ordnet noe selv for sin familie (jeg var der en gang da, for 2 år siden).
Trønderbærta Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Spiller ingen rolle for henne, for hun skal jo til han dagen etter likevel Hun vil egentli bare ha flest mulig selskap og gaver hun
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Da synes ikke jeg det er noe galt i å ikke be ham. Hadde hun etterlyst det derimot så synes jeg han skulle vært bedt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå