Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 ....når blir jeg gravid ....hvilke mnd og år....kjønn på barnet....og ant barn totalt??? spår gjerne tilbake...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hei!Hvordan går det med deg? Får opp høsten/vinteren her på deg.Mulig sept/okt med ei jente. totalt en 4 barn. Har du fått til og sett på noe for meg? arveoppgjør og erstadnig,hva ser du rundt det på denne personen 10.01.81 hvor mange barn får jeg og når kommer neste og kjønn så klart? Har du fått til og sett hvem som er sammens med min sønn som jeg ikke ser eller får kontakt med?han er født 08.5.07
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 på spørsmål om arv får jeg opp velig gode kort, 4 staver...kan bety eiendom, styrke....som jeg tolker til at må bety at du skal holde på ditt...dertter kommert ti beger opp som ere t veldig godt familiekort.....så jeg vil tolke dette til å være et godt utfall for deg/dere.... med tanke på den personen du nevnet....så vet jeg ikke helt kommer blandede kort....både possitive og negative....månen lå i fortid....altså noe skjult....deretter dukket det opp gode kort i nåtid og framtid pådenne personen.... med tanke på sønnen din....vil jeg tro en mann...ikke noe negativt.... ellers føler jeg veldig jente pådeg neste gang....og føler februar.....jeg tror 4 barn på deg....men den site ser jeg ikke.....ennå....
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 ...forresten ser du noe om hvoradn det blir med mag og pappaen til datteren min.....han er født 8.10.78....tuklete forhold pga han er ikke norsk...men nå har han beg å jobbe for norsk firma....ser du om dette vil influere possitivt på forholdet vårt....og om vi klarer å finne tonen igjen,...han har vært i utlandet i 2,5 mnd...nettopp kommet tilbake....føles litt rart....hva tenker han om en mere stabil fremtid med meg??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Joda det forholdt kommer nok til og vare til deg.Men mye styr som du sier.Men ser ut som han kommer til deg med et eller annet,men får ikke opp hva det gjelder. Ang et stabilet forhold,er litt usikkert for han.Føler at han blir litt redd. Men dere begge to har sterke følelser for hverandre og vet ikke helt hvordan dere takler alt som kommer og går til dere. Jeg regner litt med det er farfaren som er til min sønn,han ble drept i ei ulykke for 3 uker siden.Det er han det blir arv etter,og det er eiendom i det bildet.Føler du at jeg føder i februar?eller blir gravid i feb?årstall.?har jo nettopp fått en gutt for snart 2mnd siden og har en gutt til på straks 14 mnd..så tar det litt med ro nå.hehe.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 føler det er graviditet det dreier seg om i februar....med den jenta jeg ser på deg.....2009.. forresten ser du om det er manne over, 8.10.78 her som er far til det barnet alle spår meg i sept/okt???....eller møter jeg en annen....???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 jeg får opp at det er den samme mannen du får et barn til med.Har du ei datter fra før med han?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 gangster-hippie=) lyst og prøve meg? er jeg gravid nå? eller når vil jeg bli det? kjønn? har en gutt fra før da, og hadde en MA i mai hvis det har no å si=) 22.01.88. Angelica
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 ......ja en datter....forresten ser du noe på han når han er hjemme...er det noen damer på gang ellers i livet hans.....???....vet ikke om jeg kan stole på han lenger.....???....og en annen ting....hvor mye drikker han egentlig...????..ikke vær redd for å svare....hehe....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 der var det innlegget ja..holdet på og såg om jeg fant det igjen. Vel føler at han har vært "borti"to stykker enten rett før deg eller rett etter på.Du må nok bruke lang tid før du kan stole helt på han.Føler at han drikker en del.At det liksom har blitt en vane han har og sliter litt med og slutte.Men han trenger litt støtte og hjelp når den tid kommer.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #15 Skrevet 4. juli 2008 ja dette stemmer rimelig godt med det jeg også får inn....vi har hatt en pause som ikke ble "overholdt"....dvs vi har møttes jevnlig foruten da han var hjemme sist.....jeg fikk opp en lys dame rundt juletider og en mørk dame nå i vår, av det jeg har fått opp var han litt intr i den lyse, den mørke ble bare tull.....hun siste møtte jeg i en drøm og hun var skikkelig forelska i han.... hun lyse har funnet en annen.... uansett....av det jeg får inn har han tatt et oppgjør med seg selv i mai....etter masse drikking og sin lett imbisile og selvsentrerte depresjonstendens...... nå er han bare utrolig skamfull....men jeg vet at han aldri kommer til å si det....selv om jeg lufta begge greiene for han......han nekta selvsagt......så nå holder jeg bare en kjølig distans......samtidig som jeg lurer på om dette kan reddes fordi jeg merker at han fortsatt har mye følelser for meg de få gangene han åpner seg litt.....??? så over til noe spaca; jeg spurte "kosmos" om et "tegn"; og sa dersom han har et merke på venstre arm er det meg han elsker og vil være "trofast" mot, dersom han har et merke på høyere arm er det fortsatt andre kvinner og han kommer til å møte nye. Så gikk det to dager og han ringte og sa han hadde vært hos legen og tatt tbc-test angående arbeidstillatelsen....den var på venstre arm......dette var i seg selv en rimelig sprø opplevelse...vet ikke engang om jeg skal være gal nok til å vurdere dette som et tegn....lurer litt på hva du føler med tanke på dette???....på en måte kan jeg velge å tenke at han har hatt en lite krise i vinter og at joda vi hadde jo en pause. på en annen måte kan jeg tenke at vi møttes jo jevnlig.....så den pausa var jo en vits.....og da har han vært utro..... en annen ting er jo selvsagt drikking.....tragiske greier.....har ikke sett han full ennå faktisk.....men jeg vet han drikker masse når han er hjemme og ikke bare når han er ute og fester..... hmmmmm.......føler du det er flere ting han sliter med som jeg bør vite om???? Takk for at du gidder å svare meg forrsten.....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. juli 2008 #17 Skrevet 4. juli 2008 Uff høres ikke greit ut.Det med spaca er jo et lite teng og da.Men før ikke opp noe mere her altså.Men er litt sliten om dagene enda så kan ende det er det som er skylden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå