Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Er det mange som masturbere mye. Gjør dere det mye alene og også når dere er sammen med kjæresten? Får dere lett orgasme ved samleie uten å masturbere? Noen sier at man får bedre sexliv etter at man har fått barn. Noen som er enige i det. Ble mage spørsmål her nå... Håper noen vil svare på disse private spørsmålene...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hmmm... Mye og mye? Men under EL merker ihvertfall jeg at jeg er kåt hele tida, og da må jeg ty litt på egenhånd også når gubben ikke alltid er i nærheten. Jeg trenger som regel litt onani for å få orgasme, helst med min lille "venn". hehe:)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Mastruberer ikke noe ssærligt til vanlig en gang hver 2 uke kanskje, men noen dager kan jeg ligge hele dagen å bare gjøre det.. Men jeg gjør det så å si hver gang jeg er med kjæresten, for da får jeg orgasme med en gang.. Jeg pleier ikke få orgasme uten det, en sjelden gang... Sexlivetet etter barn vet jeg ikke, er gravid med førstmann..
Laybik Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Hvor mye jeg onanerer varierer veldig. Noen ganger kan det gå uker mellom to ganger, mens andre ganger kan jeg gjøre det mange ganger på samme dag. Stort sett gjør jeg det når jeg er alene, men gjør det også når samboeren min tar meg bakfra mens jeg ligger på magen, for jeg får bare orgasme når jeg ligger på magen. Nå er det veldig lenge siden jeg har ligget på magen med han over oppå meg siden jeg er 34+2, men gleder meg veldig til å gjennoppta det:-) Jeg har aldri fått orgasme uten å onanere, og får som sagt bare orgasme ved å ligge på magen. De sterkeste orgasmene får jeg når han tar meg i rumpa mens jeg onanerer. Jeg håper sexlivet vårt blir bedre etter vi har fått barn enn det er nå, for nå er magen veldig i veien og det begrenser stillingene veldig. Jeg var utrolig fornøyd med sexlivet vårt før jeg var gravid og i begynnelsen av graviditeten, så satser på å komme tilbake dit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå