Gå til innhold

Trenger litt hjelp her :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg baker brød,så blir det så smulete! Hva gjør jeg galt?

Vil ha et fast brød,men får det bare ikke til. Det går jo fra hverandre når jeg skjærer det opp..

 

Har du noen tips?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bløtere deig?? Noen ganger blir det slik til meg også.. Kanskje deigen har for mye mel?

Vet ikke helt sikkert, tipper bare, men hadde vært fint hvis noen VET dette=) Mye rart man kan lure på!=D

Skrevet

Ikke bruk så mye mel ja,bløtere deig gir bedre resultat. Og elt godt, få ut all luft .)

Skrevet

Hva betyr å elte godt da..?:P hehe syns jeg står å knar denna deigen i evigheter jeg ..hehe

Skrevet

Tror det står 5-10 minutter på 1-2-3 pakkene...=)

Men kan dere hjelpe meg da? hehe, på innlegget om kommoden?=)

Skrevet

det kan være at du har for lite olje i... da blir mine sånn... prøv med litt mer olje... jeg bruker ganske mye og får saftige brød...

Skrevet

Hvor mye bruker du? Bruker olje(rapsolje),men sikkert ikke nok da.. bruker vel et par spiseskjeer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...