Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hver gang jeg baker brød,så blir det så smulete! Hva gjør jeg galt? Vil ha et fast brød,men får det bare ikke til. Det går jo fra hverandre når jeg skjærer det opp.. Har du noen tips?=)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 bløtere deig?? Noen ganger blir det slik til meg også.. Kanskje deigen har for mye mel? Vet ikke helt sikkert, tipper bare, men hadde vært fint hvis noen VET dette=) Mye rart man kan lure på!=D
zavanna Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Ikke bruk så mye mel ja,bløtere deig gir bedre resultat. Og elt godt, få ut all luft .)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Hva betyr å elte godt da..? hehe syns jeg står å knar denna deigen i evigheter jeg ..hehe
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Tror det står 5-10 minutter på 1-2-3 pakkene...=) Men kan dere hjelpe meg da? hehe, på innlegget om kommoden?=)
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 det kan være at du har for lite olje i... da blir mine sånn... prøv med litt mer olje... jeg bruker ganske mye og får saftige brød...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 Hvor mye bruker du? Bruker olje(rapsolje),men sikkert ikke nok da.. bruker vel et par spiseskjeer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå