Gå til innhold

Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min heter Seifollah,hva tenker(eller føler) dere først når hører slike rare for dere navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte umiddelbart på sei.. Vi hadde fisk til middag i dag..

Skrevet

jeg tenker : selvmords bomber.

Skrevet

Jeg tenker at h*n er afrikaner? Eller araber?

Hvis h*n er norsk så tenker jeg "herregud for noen duster til foreldre..."

Og slår meg i panna.

Skrevet

Tenker at dette er tull. Går ikke ann å kalle ungen sin det. Med mindre du har utenlandsk opprinnelse og kommer fra et land der dette faktisk er et ordenlig navn, ikke noe fantasi-tull du kom på i farten nå.

Skrevet

fola fola blakken spiste en fisk

Skrevet

Blir lettere fortvilet og tenker "hvordan skal jeg uttale dette!?", deretter lurer jeg på hvilken "opprinnelse" navnet har. Jeg er elendig til å huske navn, særlig navn jeg ikke vet helt hvordan jeg skal uttale, og synes det er litt flaut hver gang jeg tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...