Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Ungen min heter Seifollah,hva tenker(eller føler) dere først når hører slike rare for dere navn?
KaMa Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Tenkte umiddelbart på sei.. Vi hadde fisk til middag i dag..
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg tenker at h*n er afrikaner? Eller araber? Hvis h*n er norsk så tenker jeg "herregud for noen duster til foreldre..." Og slår meg i panna.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Tenker at dette er tull. Går ikke ann å kalle ungen sin det. Med mindre du har utenlandsk opprinnelse og kommer fra et land der dette faktisk er et ordenlig navn, ikke noe fantasi-tull du kom på i farten nå.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Blir lettere fortvilet og tenker "hvordan skal jeg uttale dette!?", deretter lurer jeg på hvilken "opprinnelse" navnet har. Jeg er elendig til å huske navn, særlig navn jeg ikke vet helt hvordan jeg skal uttale, og synes det er litt flaut hver gang jeg tar feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå