Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Har så lyst på en til jenta i magen, men syns det er horribelt dyrt. Noen som skal selge en brukt, er jeg interisert.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 På Mei-Tai baby kostet det ca 500-600 inkludert frakt. Men det tar 4-5 uker å få den. Passer kanskje siden din ikke har kommet ennå mener jeg Ellers kan det hende noen kan selge deg en på Tettinntil.no
Cecelia & jentene Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 jeg er sikkert helt fjern..men hva er MEI TAI?
♥2 små gull♥ Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Se på ebay, er billig der.. www.ebay.com og søk på mei tai.
Januars lykkeliten Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Mei tai er et bæretøy :-) Kan brukes fra nyfødt til tre, fire års alder. Prøv finn.no også. I tillegg til tettinntil.no. Der får du også prosenter på kjøp fra nettbutikkene og mange linker.
Gjest Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Hvis du registrerer deg (gratis) på forumet på tettinntil.no får du gratis tilgang til brukt kjøp/salg. Jeg kjøpte min babyhawk for 750,- på lotusbarn.no. Hvis du går via USA og babyhawk.com kan du vistnok spare MASSE(ny). Håper du finner en du blir fornøyd med. Pass på at det er polstring på skuldrestroppene på det merket du veger, det øker bærekomforten. Da jeg bestilte trodde jeg at jeg skulle bli fornøyd. Det ble jeg, MYE mer enn jeg forventet. Anbefales!!
Krøllefrøken Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 du kan få kjøpe min til en billig penge nesten ikke brukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå