Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 ikke blir solgt. Hva kan man legge inn bud på uten at det blir flaut? 100 000 under prisantydning, eller enda lavere...?
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Neida, kjør på med f.eks 2,1 mill! Mest sannsynlig vil de avslå, men de vil kanskje gi et clue om hvor lavt de kan gå, eller komme med et motbud. I dagens marked er det helt vanlig at boliger blir solgt til langt under prisantydning. Men dette kommer sef an på hvor attraktiv den er. Lykke til =))
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Dette blir spennende, prøver oss med et lavt bud. Det er jo kjøpers marked nå Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå