Gå til innhold

bilstol 15-36 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da er det påan igjen med å leite i utstyrs jungelen....

denne gang er det bilstol 15-36 kg.

noen som kan anbefale noen merker??? er det noen nettsider hvor jeg kan lese tester som er gjort osv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi kommer til å gå for en Britax Kid Fix, synes den ser bra ut.

Skrevet

Vi kjøpte ny for en uke siden, tråla gjennom hele sete jungelen.. Vi gikk for Recaro faktisk.. Britax kid fix var neste på listen. Grunnen til at vi valgte dette var at belte fikk bedre plassering i forhold til barnets kropp. Viktig å prøve..

Alle forhandlere sier forskjellig, noen er alltid bedre en andre. Må bare si at jeg faktisk ble skuffet over det nye 15-36 kg sete fra Besafe, våres barn satt ikke bra i det.

God tur i Barnesete jungelen..

Skrevet

Hei collie!

Kan jeg spørre om hvilket av recaro-setene dere har kjøpt og om hvor gammel og tungt barnet deres er?

Skrevet

Hvis du ser på www.forbrukerportalen.no så testet de seter i mai. Der var det Bebe confort som fikk flest poeng av 15-36 kg klassen. Jeg stoler ikke blindt på disse testene for jeg tror man må velge sete ut fra det som passer ungen først og fremst. Det som jeg syns er viktigst på setene i den vektklassen er sidebeskyttelsen. Det er stort sett der de skiller på de ulike setene ser jeg.

Skrevet

Hei ♡MammaLykke♡

Vi kjøpte det Recaro setet med høytalere i nakkeputa, husker ikke helt moddellen, men er bare en type som har dette, det er helt ny modell. Er foresten utrolig kjekt, da slipper hele bilen å høre på barnesanger, men det var ikke derfor vi kjøpte det.

Gutten vår er 3 år til uken, og ca 15,5-16 kg tung, men han er litt lang så hodet gikk over kanten på det gamle setet.

Ang tester av bilseter så vet jeg at det kommer mye an på hvem som har finansiert testen, jeg stoler ikke på dem.. Alle er godkjente så vi valgte den med god hode/side beskyttelse som barnet satt best i.

Skrevet

Tusen takk for svar collie!

Høres jo utrolig ut med høytalere i setet, he he!

Vi har landet på recaro :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...