Gå til innhold

Sambo hakker veldig på mine barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kritiserer de veldig ofte... Sin egen datter som vi har sammen bæres på gullstol. Mine barn får knapt puste når hun har lagt seg om kvelden. Hun kan jo våkne. Stort sett det meste de gjør er galt. Han sier ofte at de er dumme i hodet osv...... Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde stilt ultiamatum at han måtte behandle de med respekt eller forlatt han. Ingen barn forjener å høre til stadighet at de er dumme, og det å bli behandlet på en slik måte kan sette dype spor i et menneske. Heller alenemor enn å la noen behandle barna mine dårlig.

Skrevet

Jeg hadde vært ute av døra/han hadde vært ute av døra for lengst!

Jeg har erfaring med en kjæreste som begynte å hakke på mine barn, og det skal jeg si ikke ble pent for ham. Er glad vi ikke allerede hadde flyttet sammen da, men utfallet hadde blitt det samme - SLUTT.

For meg er det en selvfølge å respektere de som bor under samme tak, og behandle dem alle likt. Dette gjelder mine barn og min samboers barn.

Skrevet

Samboeren min kalte datteren min en drittunge en gang han hadde forsovet seg og hun maste på ham. Han gjorde det bare en gang.

Skrevet

Jeg synes du skal snakke med samboeren din og være tydelig på følgende: Du kan ikke bestemme hvilke følelser han skal ha for dine barn kontra fellesbarnet - og du må også godta at han elsker sitt eget høyere enn dine særkullsbarn. Det du derimot kan gjøre noe med er hvordan han behandler dem. Han må behandler han alle likt og med like stor respekt. Det koster mye mer å gjøre dette for andre barn enn egne barn (snakker av erfaring), men det betyr bare at han må anstrenge seg mer.

Hvis ikke han endrer på dette umiddelbart foreslår jeg at du velger han bort. Han ødelegger barna dine og det skal jeg love deg at du ikke vil.

Får håpe han tar seg sammen for slik kan du jo ikke ha det. Lykke til:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Den der typen hadde jeg gått fra! Uten tvil. Du vil kunne måtte lide for dette senere, når dine særkullsbarn blir eldre og de virkelig ser hva du utsetter dem for av forskjellsbehandling ifht sin halvsøster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...