mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 til bruk i nødstilfeller om det blir forandringer i henteplaner fra barnehage...? vi har da en km hjem... kan selvfølgelig gå, men sambo har problemer med en fot og veien er litt uoversiktelig... liker ikke gå der uten unger heller... og når det er kaldt på vinteren er det godt med bil, guttungen har astma og reagerer på kulde... i all hovedsak bruke det vanlige sete... men hender det dukker opp forandring i planene... har forstått det slik at det skal være mulig å få tak i løse ryggputer også... hadde vært best med det i tillegg...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. juni 2008 -til bruk i bil....
shari_z Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg hadde sånn for nødstifeller til datteren min. Men jeg hadde også vanlig stol med rygg og pute til begge bilene, så puten ble bare brukt hvis jeg måtte hente andre barn eller noe sånt (som nabobarna). Men aldri hadde jeg kjørt langt med bare en pute! Vi har også 1 km fra barnehage til huset, og det håpte jeg bare skulle gå bra, og det gjorde det. Litt rotete, håper du forstår. Men ja, som nødstifelle, og veldig korte kjøreturer, synes jeg det fungerte fint med bare pute. Hvordan går det forresten med nevøen din?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 han er bedre i beina i dag... har ikke hatt noen svikt... men ene armen henger fremdeles bare rett ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå