En til, please. Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 De to dyrebare blå strekene på el-testen blir jo aldri symmetriske! Er den ene tykk er den andre tynn, er den ene tynn blir den andre søren meg tykk..argh. Litt dumt spørsmål, men jeg må spørre: blir strekene mer og mer lik hverandre jo nærmere el man befinner seg eller kjører de helt sitt eget løp og plutselig speiler seg i hverandre når testen er positiv? Dette er min første erfaring med slike tester og jeg trodde at det skulle være så lett å finne ut når jeg trengte å gjøre mine hoser grønne hos kjæresten min. Kanskje hele eggløsningen har gått meg hus forbi? Har IKM ca.10 juli.
Dotten Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Kan være litt tidlig for EL enda.... Noen får jo ikke positiv test før på dag 16-17... Ikke gi opp enda Har selv bare testet en pp med EL-tester, og fikk aldri noen superpositiv test, så jeg kan nok ikke svare på spørsmålet ang. disse ulike strekene dine Lykke til!
En til, please. Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2008 Takk for svar. Det var egentlig godt å høre. I dag dukket det bare en strek opp, og jeg ble litt motløs ja. Men da får jeg heller sette alle strimlene til pers og håpe på litt samsvar :-) Det må vel være noen dyktige testere her som kan med disse testene?
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Hei! kke alltid like lett å si hva som er riktig, kommer litt ann på hvilken testtype du bruker. Stips fra billigtester er postitive når testtrek er like sterk eller sterkere enn kontrollstrek. Så... Når den på C er tynnere og svakere enn den andre er det positiv test. Du har da EL innen 24- 36 timer. Hjalp det noe? Lykke til!
En til, please. Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2008 Hjelpe meg, det som du sier står jo svart på hvitt i bruksanvisningen! At jeg ikke har sett det"rødme". Takk for svaret, det hjalp veldig. Både fordi jeg vet at vi har vært amorøse på det riktige tidspunkt(jippi), og fordi jeg nå vet hva jeg skal se etter dersom jeg må over i pp5.... Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå