Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 16 mnd siden fødsel, har ingen følelser seksuelt for samboer. Gjør min "plikt" imellom, men har nesten lyst til å gråte når han trenger inn i meg... Føles nesten som en voldtekt.... Har aldri vært noen "sexelsker", men nå er det null følelser.... Hva skal jeg gjøre?? Og, nei.. jeg er IKKE noe for sexleketøy.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg syns du skal avstå fra samleie en lang stund ...og erstatte det med gjensidig ONANERING i stede med hender / sexleketøy .Tiden leger alle sår vet du .- kan ta lang tid å komme seg etter fødtsel .er ganske alvorlig psykisk for deg når du blir trist og føler trang til å gråte ....over tapte følelser . Sex med din elskede skal ikke føles som " voldtekt " og PLIKT en må stille opp på av og til ...bare for at forholdet skal fungere ....men det må du aldri fortelle han - - men heller si du føler mindre glede enn før - og derfor foreslå annen type stimulering .KLITORIS STIMULERING i stede ....en god stund fremover ....slik at de nyter sex igjen ..For de har vell fortsatt følelser i klitoris ..? Kan du ikke være ærlig med han om dere har et godt forhold og fortelle han " litt " om det ... at de må skifte teknikk for å ha GOD SEX akkurat nå ....? Er mange kvinner som får " nerveskader " i underlivet etter en vaginal fødtsel ..... av og til er de permanente ....av og til midlertidige og leges med tiden . Ta dine følelser på alvor og rydd opp i dine problemer her og nå - for å ta vare på din egen psykiske helse og ditt eget parforhold ....men da må du snakke med mannen din ....og forklare " litt av problemet " på en PEN MÅTE ....så han ikke blir fryktelig lei seg ....for det vil han .....om de brutalt beskriver sexen i forholdet ditt som " voldtekt og lyst til å gråte " ...det blir for hard kost for han å svelge ....Allt ordner seg nok til slutt .Kan som sagt ta mange ÅR å komme seg etter en vaginal fødtsel . KS kan gi nerveskader på magen ved KS arret .......Vaginal fødtsel kan i verste fall gi nerveskader i underlivet og dermed ødelegge et tidligere fint sexualliv .... desverre er det en pris dere begge to SKAL BETALE for å ha fått et barn .....og ikke bare du ... Derfor NEKT å ha samleie .....inntil du selv føler deg klar for det . Foreslå massasjekvelder , annen form for nærhet og kos som dere begge kan nyte . DU BESTEMMER OVER DIN KROPP OG SEXUALITET ....IKKE HAN . Du må lære deg å si nei og sette grenser for din kropp og sexualliv . Du svikter kunn deg selv .....ved å stille opp på sex som en plikt ...Hvorfor utsette seg selv for noe som føles som voldtekt og grov utnyttelse ? Når du ikke må`! Hvis din mann ikke kan ta hensyn til også deg ...eller gjøre noe som føles riktig deilig og godt for også deg ??? .eller vise empati og forståelse ...så har du det helt sikkert mye bedre uten han og hans sexpress ....? Oppfør deg som en voksen og sett grenser for hva du vil og ikke vil . Dette for å ivareta din psykiske helse og ditt parforhold .For dårlig sex ....går ut over humøret og mange andre ting også ...ikke sant ? De er uheldig som har det slik ....men husk nå at sexuallivet skal være noe av det fineste et kjærestepar har sammen .....En kilde til glede ...ikke sorg . Jeg har aldri født vaginalt ....og skal aldri gjøre det heller - men ta KS ....for å unngå å få nerveskader blant annet ... Ville vært en tragedie for meg ...som er vant til å ha et veldig bra sexualliv med min mann ...Jeg vil ikke utsette " oss " for slike problemer ...Og når jeg leser om deg ...blir jeg enda sikrere på at jeg gjør rett i det ....Men tiden leger alle sår ....men huff hvor lang tid ...ja år ....det kan ta ... Men vær tolmodig ...det ordner seg nok med tiden
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Tror du virkelig at vaginal fødsel kommer til å ødelegge deg??? kvinner har da født vaginalt i alle århundre, så hvorfor skal ikke dagens kvinner klare det??? blir irritert over dere som skal skremme førstegangsfødende, fører til mye unødvendig angst!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 At kroppen " ikke er den samme " ...det er jo " fakta " etter en fødtsel ...og visse problemer oppstår hos mange .. Jeg vil velge å kalle det ...å få underlivsproblemer en tidligere aldri har hatt .......ikke ødelagt . Det er dine ord . Ja ..kvinner har født i alle hundre år .- men betyr ikke at det gikk så " enkelt og uten risiko for skade / evt . dødsfall pga fødtsel -..men husk nå hvor høy mødredødeligheten var og spedbarnsdødeligheten var den gang ..du sikter til ...RISIKOFRITT er det ikke i dag heller - den sannhet må vi svelge .... Skal det liksom holdes " skjult " for ungjenter ? For å ikke skremme ...`? Er vell det du ønsker .... Direkte falskt og slemt mot andre kvinner syns jeg - DE HAR RETT TIL Å VITE HVA DE UTSETTER SEG FOR .....å late som det er så enkelt og lett ....og la de tro de kan gjøre det ..uten " spor på kroppen " eller pådra seg visse problemer ... Er jo en stor løgn ....andre Kvinner bør være ærlige mot de som ikke har født ....så de har en sjangs å vurdere om dette er noe de virkelig vil .....evt ..velge andre BEDRE løsninger for seg selv ... Er ikke ute etter å skremme ..... Skremt blir en jo av å lese mange andre innlegg her inne ....
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 HI her..... Det har ingenting med at jeg har født barn å gjøre..... Kun følelser i hjertet og hodet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Har det skjedd noe med hodet og hjertet ditt da ...? Greit nok du ikke mener fødtselen har skylda . Men når du har vært kåt på han før og ønsket selv å få barn med den mannen - så er det jo merkelig at etter fødtsel føler du O for han ....den samme mannen ....??Skulle jo tro et barn knyttet dere tettere sammen ....også sexuelt ???? Men - er mange andre damer som skriver rett ut her inne på div forum at sexlivet ble mindre bra etter fødtsel .. og lysta forsvant ...og de fikk div . problemer de ikke hadde før ...og mannen føles mindre attraktiv enn før ...ja noen blir til og med kvalme ....bare mannen kommer å skal gi de en klem ? Noen bli " allergisk " plutselig mot mannen sin ..noen tåler nesten ikke synet av han engang uten å bli irritert .... Men såklart der finnes alltids unntak og andre rare årsaker også . Fysiske .....eller kunn psykiske ....eller begge deler ..ja da sliter man om en har det .....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 Ja stakkars mannen ...opp i det hele .Han må nå bare holde ut ....Må være sinnsykt tøfft ....for dem også .Om du stiller opp " kunn som plikt " så merker han det garantert . Ganske kjedlig for han også da ...tror nå jeg .Kroppen kan tross allt ikke " lyge " ...bare kjeften ....
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 HI::: Stakkars mann.... det er faktisk hvordan han er som er grunnen til at jeg mister lysten. Jeg får kjeft eller får høre hvor dum jeg er hver dag. Siden jeg ble gravid har han lagt seg likt med meg tre ganger, ellers sitter han oppe om natta og ser film. Han gjør UTROLIG mye som han vett jeg ikke liker. Orker ikke fortelle alt her. Han respekterer ikke meg som person engang. Stakkars mann.... Vi har pratet uttrolig mye om dette sammen, men det blir ingen endringer.. Han er for inngrodd i sitt ungkarsliv enda etter tre år sammen..... Jeg har føyd meg i det meste i tre år... De fleste rundt oss skjønner ikke hvordan jeg holder ut....Stakkars mann....Den proveserte faktisk.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Jeg må nesten bare le når jeg leser hva dere skriver, å ikke bare hva dere skriver, men hvordan dere skriver. Noen som trenger et kurs i norsk rettskriving?? Latterlig!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #10 Skrevet 3. juli 2008 >>Jeg må nesten bare le når jeg leser hva dere skriver, å ikke bare hva dere skriver, men hvordan dere skriver. Noen som trenger et kurs i norsk rettskriving?? Latterlig! >>Jeg må nesten bare le når jeg leser hva dere skriver, å ikke bare hva dere skriver >>å ikke bare hva dere skriver >>å ikke bare >>å Hvasa?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #11 Skrevet 3. juli 2008 HI igjen..... Er så dritt lei mennesker som må ødelegge innlegg med dritpreik.... Har du så lite å gjøre at du må hakke på mennesker som skriver seriøst?? Har faktisk 6 i norsk rettskriving, så jeg trenger nok ikke noe kurs, men når man ikke ser på tastaturet når man skriver, så blir det noen ganger litt feil.... Slike problemer kjenner jo ikke du noe til, du er jo perfekt....Mon tro....Mennesker som er veldig raske med å kritisere andres feil, har det som regel ikke bra med seg selv.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #12 Skrevet 3. juli 2008 Helt enig ....sykt å latterliggjøre folk med skrivefeil .. Har du hørt ordet dyslexi ? Er utrolig vanlig blant ellers glupe folk .Eller tastaturproblemer ..gidder ikke kommentere det dumme innlegget mer ...er jo bare barnslig hele innlegget . Så til HI - SLUTT å ha sex med han - om han oppfører seg som en idiot mot deg . Er jo helt utrolig at du gidder ha " pliktsex " med han i det hele tatt ...- skjønner ikke vitsen med det ??? SE - om han ikke plutselig begynner å bli mer hyggelig ....etter noen skikkelige KVASSE SINTE AVVISNINGER ..hver gang han tar på deg ...eller kommer bortti deg ! Jeg gjor det en gang jeg var irritert på gubben . Jeg slo hånda regelrett vekk fra min kropp .aggresivt .- Så han skvatt skikkelig !!!.så han virkelig skjønte jeg var fortsatt forbannet på han . Vekk med labben ..så ble han som smør etterpå ...Begynte å ta oppvasken , vasket gulvet osv ....ble mer YDMYK mot meg og ja ..han visste ikke hva godt han kunne gjøre for å " blidgjøre meg " .... Da ....ble jeg litt hyggeligere jeg også ...etterhvert : ) Han har enorm respekt for meg ! Og pliktsex har jeg aldri hatt ...fatter ikke hvordan noen kan ha det og hvorfor ? Hva oppnår de med det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå