3 blå Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg ser du har stoffskifte og samtidig sliter du med sexlysten. Jeg har også slitt med stoffskiftet i noen år nå og når jeg har vært i forhold har sexlysten forsvunnet omtrent umiddelbart. Jeg har lest en del om stoffskifte sykdommen på forskjellige forum på nettet, og det kan faktisk være en viss sammenheng mellom stoffskifte og sexlyst. Grunnen kan være at du selvfølgelig er veldig sliten, men også det at kroppen "forstår" at den er syk og derfor ikke bør bli gravid. Det er ofte vanskeligere å bli gravid når du er inne i den mest intense perioden av stoffskifte sykdommen, men med en gang du får riktige medisiner o.l. pleier dette å gå over. Sexlysten kan derfor forsvinne pga kroppens signaler om at du ikke bør bli gravid når du har stoffskifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå