<3 qleopatrice <3 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hvem bruker du som er god kvalitet og billig??
Alba44 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 De siste gangene har vi brukt Japan Photo. Førnøyd med både bildene og rask levering.
CB-BabyBoy Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg fikk bildene mine idag fra www.extrafilm.no, ble veldig fine bilder - klare og fin kvalitet. Jeg bestilte de mandag kveld og mottok de i min postkasse idag, så ikke noe å si på hastigheten. Jeg hadde ikke hørt om dette firmaet før, men jeg fikk en kupong på 50 bilder gratis, betaler kun porto. Brukte det og var kjempefornøyd. Nå så jeg at de har tilbud på 79 øre per bilde, så da sendte jeg inn en 50 bilder til hehe. Jeg holder meg milevis unna Elkjøp og JapanPhoto - de bruker samme lab i Tyskland - har en venninne som tidligere jobbet i JP. Hadde aldri sett så skjødesløs behandling av folks dyrebare minner. De rotet bort filmer, kameraer osv osv. Så hun har gitt meg forbud mot å bruke de Om du skal ha større bilder/forstørrelser så har www.elitefoto.no hatt tilbud en stund - halv pris. Vi forstørret et brudebilde gjennom Fotoknudsen og det var veldig bra kvalitet, men litt dyrere igjen da.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Er også fornøgd med Extrafilm. Bestilte bla takkekort derfra når mini ble født og de ble veldig fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå