Bastian april 07 + Eira mai 08 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 ...og ser allerede bedring. Hu har vært urolig helt fra fødselen, men den siste uka har hu greni i fem til seks timer i strekk på kveldene, spist med max to timers mellomrom og hatt tydlige plager.Jeg var i går helt sikker på at dette måtte være kolikk og ringte kiropraktor det første jeg gjorde i dag tidlig. Fikk time halv fem i dag. Da jeg kom dit var han litt forsinket og Eira vræla i 20 min på venterommet før vi kom inn. Da sa kiropraktoren at han ikke trodde det var kolikk, men mulig låsing i nakken hennes. Han ble bare enda mer sikker da han fikk høre at hun hadde hatt navlestrengen to ganger rundt halsen da hun ble født. Han begynte og undersøke henne, sjekket magen som var full av luft. Det kunne visst henge sammen med låsing i nakken. Hofter og bekken var bra. Så begynte han på ryggen. Hun hadde en låsing i korsryggen og en midt på ryggen, disse fikk han løsnet lett. Så kom han til nakken og hun begynte og vræle igjen! Så fort han rørte nakken hennes hylte hun. Fikk helt vondt av jenta. Til slutt fant han låsningen og trykt det på plass... Og etter det har hun vært stille. Spist en gang og sovet. Og nå ligger hu i vogga og bare ser!!!! Så utrolig godt å se at hu ikke har vondt, det var verdt hver krone! Måtte bare dele det! =)
melkekua™ Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Så deilig for henne og ikke minst for dere ) Godt det finnes kiropraktorer og manuellterapeuter!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 hehehe..Minner meg om da vi var til kiropraktor første gang med Elias=) Jeg hadde en anelse at han hadde KISS og det var rett.Han hadde en låsning i nakken..Det var sååå spennende da kiro sjekket refleksene osv, men da han vridde på nakken kom det et skikkelig vræl.Vi fikk beskjed om han kunne skrike i 4-5timer for så og sovne i 7, men Elias klarte å fordele det fint utover dagen han..hehehe..Det er ikke vondt til de, men de blir visst lyn forbanna.Skal innrømme at det så ikke godt ut når han gjorde det. Nå er han helt frisk og han er bare helt hærlig!Før var han grinete hele tiden og spiste masse (det er kanskje 1.5-2 mnd siden) Bare gled dere! Dere kommer til å få en helt ny baby i huset:D:D
Bastian april 07 + Eira mai 08 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Ja, er allerede stor forbedring. Før sov ellerlå hun ikke på ryggen i det hele tatt, nå ligger hun jo på ryggen og koser seg! Kanskje jeg får litt tid til storebror på kveldene igjen å!!!
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Ååå så heeerlig for dere og ikke minst lille prinsessa. Nydelig navn hun har!
Bastian april 07 + Eira mai 08 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Ja, det er utrolig godt! =) Takk for det. =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå