Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 17mnd har kanskje fått den 5 barnesykdom.. vært hos lege idag, som ikke kunne svare på om det var det eller annen virus sykdom..men tok prøver av oss begge for å se om jeg var smittet.. men prøvesvaret kommer ikke før om ca 10 dager! Aaaalt for lenge... jeg er redd!

Reiste på barnelegevakten på Haukeland for å høre om den legen som var på vakt kunne se om det var det ene eller dat andre... men hva sa hun : jo: jeg tror ikke det er farlig, for da hadde det jo vært allment kjent!

Hallo????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farlig for gravide altså....

Skrevet

Den 5. barnesykdommen er farlig for gravide. Dessverre. Håper at det ikke er den som datteren din har og i tilfelle at du ikke blir smittet.

Kjenner en som fikk den tidlig i svangerskapet og måtte ta abort fordi det viste seg ved ul i 20. uke at fostret ikke fikk nok blod.

Mener ikke å være kjip når jeg sier dette, men synes det er viktig at folk vet om det. Vet jo ikke hvor farlig det er, vet bare at det kan være farlig.

Krysser fingrene for at det går bra for deg.

Skrevet

Jeg er overrasket og sint. Jobber selv som sykepleier med barn og vet gravide skal skjermes fra diverse sykdommer hos disse småbarna. Har du forresten spurt din mor om hun kan huske om du hadde lign symptomer som din datter? Den bl.p som du tok er nok for å se om du er immun for sykdomen eller ei.

Ønsker deg lykke til og håper du er immun eller at datteren din har noe annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...