mor.monsen Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Ingvild er snart 4 mnd og nekter å ta flaske. Jeg må begynne på en sterk medisinkur så snart som mulig og kan ikke amme henne di 4 dagene den pågår. Hva gjør jeg?? håper på å få tatt kuren innen 2 uker nå. Vi har prøvd alle mulige slags flaskeslag. Da hun var nyfødt fikk hun både flaske og pupp...men nå nekter hun altså å ta flaska... og smokk for den saks skyld.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hvis hun ikke har fått flaske fra hun var nyfødt, er det ikke rart at hun nekter nå=) Noen tips er å la mannen din gi mat til jenta di. Altså at du rett og slett ikke er der....Siden hun ikke ser deg, "må" hun ta mat fra flaske...? Kanskje dette hjelper litt..=)
mor.monsen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Vi har prøvd det også..både hjemme og at mannen min har tatt med ungen på besøk til venner. Men hun blir helt hysteisk stakar.. skikkelig sint og ulykkelig.
mor.monsen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Hun fikk for så vist flaske de første mnd...men så ikk ammingen så greit at det ikke var behov for flaska mer. etter ca 4 uker skulle vi bort og tok med flaske, men da nekta hun å spise av den. Å siden har hun nekta. Hun slutta med smokk i samme slengen og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå