Lille-nusse Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg liker veldig godt tekning og maling, og det som jeg har laget blir ofte kommentert som flott og kreativt. Men i mitt lille hode "gidder" jeg ikke laga mer for hvem skal gidde å ha det på veggen når det er så mye flott kunst å velge mellom. Men vis alle tenkte sånn ville det jo ikke verdt mye å velge mellom... nesten som med musikk... det blir aldri fullt?!? om du forstår hva jeg mener? Og jeg har masse venner og familie som roper etter nye bilder, men jeg klarer ikke se det er verdt å henge opp? Kjempekjekt å lage så blir dem liggende til jeg kaster dem tilslutt. Snakk om dårlig selvbilde.. det forstår jeg, men det er jo så mye kjekt å kjøpe på ikea, bohus osv....
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Sånn må du ikke tenke. Vi kjøper ikke bilder på Ikea, Bohus og slikt. Har en del av Eser Afacan, men de fineste av de alle er de en kamerat har malt. Alle vennene våre med familier elsker bildene hans. De er unike og best av alt i 1 eksemplar:) Du må ikke slutte, det er så gøy med kunst laget av bekjente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå