Hildeks Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Har nå ammet bare tidlig morgen ( kanskje en liten sup midt på dagen, sikkert skjedd fire ganger de siste mnd) i 2 mnd, og helt siden jeg begynte å trappe ned har jeg hatt mensmurringer .. Gått helt klar med ob og bind til enhver tid just in case.. men ingen mens, ingen antydninger heller.. Meeen nå den siste uka eller to har jeg sett så oppblåst ut.. hvor lang tid tok det når du begynte å trappe ned ammingen til mensen kom?? Sambo tror jeg er gravid, men tør nesten ikke tenke tanken, er lærling oog må nesten bli ferdig nå=) ufff ble langt og sytete dette, men lurer man så lurer man=)
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 lurer jeg også på!!!! kunne ha skrevet akkurat det samme selv.....men jeg er ikke gravid!!! mini er 9 mnd:)
Hildeks Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 tror ikke jeg er gravid jeg heller.. men er liksom skikkelig klar for mensen nå=) hehe lei av å gå parat med bind/ob heeele tiden, vil bare få det overstått:)
Propellmamma til 2 Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg fikk nettopp mensen og gutten er 8,5 mnd, gikk også rundt og var dritnervøs for jeg skal ikke ha 3 barn!!! Har ammet minimalt siden han var 6 mnd, og kun om morgenen de siste 1,5 mnd...Trodde ikke jeg skulle bli SÅ glad for å få mensen tilbake :-p
twoboys & a girl Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 fikk den sist etter ett år. Bare litt kose amming på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå