Mamsen og lillegutt Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hvor får man tak i regnklær som ikke er kjempe store i størrelsen? relex sitt minste er str 80 og de er veldig store til min lille gutt:(
It's all about me Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har brukt Helly Hansen fra han året. Husker ikke hvilken str det er, men det var helt passe.
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 åssen er kvaliteten på de??og pris?
Mintbolle Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er veldig fornøyd med Kappahl sitt. Veldig mykt. Tror det er 199 kr pr del.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Kapp Ahl sitt? det vant testen i foreldre og barn for ett par år siden. Trollungen hadde det sin første barnehagehøst og da var jeg veldig fornøyd med det. Er mye tynnere enn Reflex sitt så det er enklere å bevege seg, men da jeg dro det frem i vår så ble han plutselig bløt i rompa når han satt på bakken. Aner ikke hva som har skjedd, kan like gjerne være jeg som har vært problemet her i forhold til vask og lagring som at det er regntøyet om du skjønner. Koster vel en 399,- eller noe sånt for bukse og jakke.
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 takk for svar. HH-sitt da? pris/kvalitet?
It's all about me Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 HH husker jeg ikke hva koster,jeg var ikke med og betalte det.....bestilte det bare, he he. Men kvaliteten er super. Tok akkurat fram et sett som han begynte å bruke for snart et år siden. Det er fremdeles som nytt.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Barnas Hus er ikke så store i størrelsen synes jeg, mini har str 80, er 1 år og gjennomsnittelig stor og det sitter bra på ham. Billig og best i test er det også. Sånn utover det så har jeg prøvd veldig mange ulike typer regntøy og så langt har ingen av dem imponert meg noe videre, da er faktisk vnterdressene deres mer vantette :-/
Mamsen og lillegutt Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2008 noen bra nettsider med oversikt over HH-klær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå